Poród

1. Data: 2003-09-09 05:49:22

Temat: Poród
Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są w Polsce szpitale gdzie można rodzic po ludzku? Są może prywatne
kliniki gdzie nie trzeba sie obawiać że lekaż z braku czasu i ochoty coś
spieprzy ? Ile kosztuje poród w takiej klinice ?

2. Data: 2003-09-09 19:09:57

Temat: Re: Poród
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-09-09 19:23:03

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
coś
> spieprzy ? Ile kosztuje poród w takiej klinice ?

lekarza maja to do siebie ze zawsze cos spieprza wiec najbezpieczniej
jest rodzic wzorem naszych babek przy strumieniu, na kamieniu...
koszt zerowy tylko trzeba dobrze wycelowac z dniem poczecia zeby porod
wypadl w jakims cieplym miesiacu...
zaczynalbym probowac w czerwcu a konczylbym w styczniu bo we wrzesniu
noce bywaja chlodne i czasem lapia przymrozki...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

4. Data: 2003-09-09 20:30:31

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest rodzic wzorem naszych babek przy strumieniu, na kamieniu...
> koszt zerowy tylko trzeba dobrze wycelowac z dniem poczecia zeby

Oj juz przestań, ja wiem, że bronisz lekarzy, ale proponuję rozbierz
się jutro i nago połóż na łóżku porodowym - no koszulkę możesz mieć.

Gdy ludzie zaczna się schodzic i patrzeć na ciebie jak na dziwadło, to
może zrozumiesz o co chodzi pytającym o porody. Abstrahuję teraz od
fachowości lekarzy, bo w każdym zawodzie różni się zdarzają.

pozdr

cherokee

5. Data: 2003-09-11 13:43:33

Od: Monisiek <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rodziłam w Warszawie na ul.Wołoskiej i jestem baaaardzo zadowolona:)
mili lekarzne i super położne (ja trafiłam na pania Monikę). Aby czuć
się pewniej chodziłam do szkoły rodzenia, 450zł, ale było warto.
Polecam prowadzic ciąże u lekarza z oddziału (pracują często w
przychodni przyszpitalnej:))
A co do ludzi chodzących podczas porodu, to było przy mnie czterech
lekarzy, nudzili sie i przyszli sobie poogladac:) a i tak bylo wesoło:)
o skrępowaniu zapomina sie jak boli:)
powodzenia
Monika

6. Data: 2003-09-13 00:25:24

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są w Polsce szpitale gdzie można rodzic po ludzku? Są może prywatne
> kliniki gdzie nie trzeba sie obawiać że lekaż z braku czasu i ochoty coś
> spieprzy ? Ile kosztuje poród w takiej klinice ?

na stronach gazety wyborczej jest lista szpitali oceniona pozytywnie w
ramach akcji rodzić po ludzku- tam poszukaj

Biopsja krtani
specyfika gatunku Homo Sapiens
Czym płukac gardło w anginie?
[ogloszenie] Sprzedam reduktor tlenu medycznego
łuszczyca, czym leczyc?