Re: Porozmawiajmy o depresji

From: "maria" <g...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Porozmawiajmy o depresji
Date: 18 Feb 2004 16:52:17 +0100

> Witam!!
>
> Mnie rowniez poruszyl, gdyz sam sie borykam z depresja od chyba grubo ponad
> 10 lat. Napiszcie jak z tego wyjsc, jak Wy z tego wyszliscie, ile to trwalo?
>
> Pozdrawiam,
> Andrzej

Chwilowo pomaga mi intensywny ruch na świeżym powietrzu, lecz po nocy poczucie
bezsensu, beznadziei i przygnębienia - znowu wrazca. Na dłużej pomaga modlitwa-
ale towarzyszy jej poczucie winy za interesowną rozmaoę z Panem Bogiem.
Ucieczka w pracę- jeżeli uda się uwierzyć w sens tego co robię- skutkuje do
kolejnego poczucia bezsensu. Dobrze mieć przyjaciół, ale ile można zaprzątać
głowę przyjaciołom? Czy to nie jest zbyt egoistyczne? Gdy w domu nie ma
wsparcia- ciemno widać przyszłść. Gdy najbliższe osoby lekceważą próby
porozumienia- widzę beznadzieję. Kto widzi światełko i pokaże mi w którym
kierunku iść- chętnie skorzystam. Pozdrowienia- Maria.