Re: Porzucanie - centralny problem psychologii kobiety.

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Porzucanie - centralny problem psychologii kobiety.
Date: Fri, 26 Aug 2016 04:34:31 +0200

Ikselka pisze:

> A co ja Duch Święty, żeby wiedzieć, gdzie mieszka?

Pewnie Duchem Świętym nie ale za Świętą Ikselkę się uważasz...

> Nieproszony? - widać mają powód, pomyśl.
> Bo na starość sam jak ten palec zostaniesz, tańczący z demonami...

Spokojna Twoja rozczochrana. Dopiero gdy człowiek opanuje bycie z samym
sobą w pokoju i spokoju, no więc dopiero wówczas powinien stworzyć
rodzinę. Nie straszne mi życie w samotności chociaż przyznam, że marzy
mi się towarzyszka ducha i ciała. I rozpoczynam realizację tego celu bez
dalszego oczekiwania na moją eks-. Jak mówi przysłowie: "Tego kwiatu
jest pół światu" więc pewnie coś odpowiedniego, skrojonego na miarę
bliską mojemu ideałowi, dla siebie znajdę. Ufam sobie. :-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud