Pościel wełniana-czy warto kupic?

21. Data: 2013-12-10 10:54:43

Temat: Re: Pościel wełniana-czy warto kupic?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 kwietnia 2007 22:51:31 UTC+2 użytkownik Odi napisał:
> [...]
> inne rodzaje pościeli) wypocząć, nie zbiera kurzu (coś mi tu nie pasuje...).
> -czy lepiej zapewnia komfort cieplny podczas snu a co za tym idzie poprawia
> krążenie i zapobiega reumatyzmowi?
>
> Ja osobiście nie mam doświadczenia bo do tej pory dane mi było sypiac tylko
> "w puchu" czy też innej "watolinie".
>
> Proszę o sugestie/opinie na temat pościeli wełnianej firmy Wanel jak również
> ogólnie.
>
> Dziękuję i pozdrawam,
> Odi
>
> PS. Matula ma w planach zakup pościeli Wanel z kolekcji "Prełowa"

Ja jestem fanką pościeli wełnianej, na pierze jestem uczulona, a syntetyków nie
lubię. Wybrałam Welmax, bo najbardziej mi się podobała. Śpi się rewelacyjnie,
dodatkowo dobrze działa na mój kręgosłup.

22. Data: 2013-12-10 11:27:55

Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-12-10 11:54, m...@g...com wrote:

> Ja jestem fanką pościeli wełnianej, na pierze jestem uczulona, a syntetyków nie
lubię. Wybrałam Welmax, bo najbardziej mi się podobała. Śpi się rewelacyjnie,
dodatkowo dobrze działa na mój kręgosłup.

Również mam całkiem pozytywne wrażenia z użytkowania pościeli wełnianej,
(chociaz nie wierzę, ze ma jakies nadzwyczajne, cudowne właściwości).
Ale uwaga! -zalety (tj.lekka, ciepła, niealergiczna itd.)tej pościeli
występują MZ w dokładnie takim samym natężeniu w pościeli wełnianej
sprzedawanej w "normalnych " sklepach w cenie blisko 10-krotnie niższej
niż ta z organizowanej przez cwaniaków pokazów dla naiwnych...
;-)

23. Data: 2014-06-30 11:11:47

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Według mnie jak najbardziej możesz kupić dobrą pościel na http://www.posciel3d.com/
ja tak kupowałem już wiele razy dla siebie i swojej rodziny i jestem zadowolony.

24. Data: 2014-06-30 11:12:44

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dziękuję i pozdrawam,
> Odi
>
> PS. Matula ma w planach zakup pościeli Wanel z kolekcji "Prełowa"

Ostatnio też szukałam jakiejś dobrej pościeli i znalazłam ciekawa ofertę, w dobrej
cenie.. http://www.posciel3d.com/9-posciele-200x220 kupiłam tą pościel i nie żałuje,
świetnie się na niej śpi.

Co na rozstępy?
Zapalenie ścięgna kolanowego
żółtaczka - szpital
Nadczynność tarczycy + propanolol + tran z węgorza