Re: Pościel wełniana-czy warto kupic?

Date: Tue, 10 Dec 2013 12:27:55 +0100
From: p47 <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pościel wełniana-czy warto kupic?

On 2013-12-10 11:54, m...@g...com wrote:

> Ja jestem fanką pościeli wełnianej, na pierze jestem uczulona, a syntetyków nie
lubię. Wybrałam Welmax, bo najbardziej mi się podobała. Śpi się rewelacyjnie,
dodatkowo dobrze działa na mój kręgosłup.

Również mam całkiem pozytywne wrażenia z użytkowania pościeli wełnianej,
(chociaz nie wierzę, ze ma jakies nadzwyczajne, cudowne właściwości).
Ale uwaga! -zalety (tj.lekka, ciepła, niealergiczna itd.)tej pościeli
występują MZ w dokładnie takim samym natężeniu w pościeli wełnianej
sprzedawanej w "normalnych " sklepach w cenie blisko 10-krotnie niższej
niż ta z organizowanej przez cwaniaków pokazów dla naiwnych...
;-)