Posexualny problem:)

1. Data: 2002-10-04 19:56:35

Temat: Posexualny problem:)
Od: "darkeyed" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od czego by tu zaczac?:) Moze od poczatku:) Pewnej nocy moja zona
"przesadzila" z intensywnoscia uzywania zebow podczas pieszczot oralnych i
powstala na moim napletku ranka (jest w miejscu w ktorym podczas "spoczynku"
nie widzi swiatla dziennego:)), mala ale lekko krwawiaca. Postanowilem to
zbagatelizowac majac nadzieje, ze samo sie zaleczy. Niestety nic bardziej
mylnego... teraz zastanawiam sie czy jest jakas masc ktora moge kupic w
aptece, czy bede zmuszony isc do lekarza, a jesli tak to do ktorego?
Dermatolog? a moze jakas inna specjalizacja:)
Problem troche krepujacy wiec wolalbym poradzic sobie z nim w warunkach
domowych
Pozdrawiam
mariusz

2. Data: 2002-10-04 20:55:33

Temat: Re: Posexualny problem:)
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys przyznano gosciowi Nagrode Darwina, po tym jak mu pies odgryzl
czlonka posmarowanego czekolada... buhahah, tak mi sie skojarzylo ;))))

--

WiseMan
w...@N...SPAM.wp.pl

3. Data: 2002-10-05 06:13:11

Od: "Beata Karp" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja sie zastanawiam czy ja jestem jakas strasznie zacofana i pruderyjna czy
ten swiat juz tak zwariowal, ze o takich sprawach pisze sie publicznie, tak
jak o katarze czy grypie? nie miales zadnych oporów zeby pisac o swoich spra
wach łóżkowych na forum publicznym?? podziwiam cie...bo ja bym sie nie odwaz
yla, ....ciekawe co na to Twoja żona
pozdrawiam
Beata

4. Data: 2002-10-05 06:42:02

Od: "Don" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Karp <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anm00k$7p2$...@n...tpi.pl...
> A ja sie zastanawiam czy ja jestem jakas strasznie zacofana i pruderyjna
czy
> ten swiat juz tak zwariowal... (cut)

Jestes zacofana i pruderyjna.

Don
- - -

5. Data: 2002-10-05 07:02:33

Od: "mer" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wach łóżkowych na forum publicznym?? podziwiam cie...bo ja bym sie nie odwaz

Czy ktoś zrozumiał jaki wogóle problem ma Beata. Bo ja tego nawet nazwać nie
potrafię.

6. Data: 2002-10-05 08:12:39

Od: "KingaKa" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej do urologa.
Pozd.Kinga

7. Data: 2002-10-05 09:57:14

Od: Bartosz `Seco` Suchecki <U...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2002-10-05 10:15:10

Od: "darkeyed" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartosz `Seco` Suchecki" <U...@r...org> wrote in message

| Postaraj sie kupic masc nagietkowa,
THX

ona przyspiesza gojenie sie
| wszelkich ran.a poza tym obchodz sie z twoim malym przyjacielem
| delikatnie przez jakis czas, znaczy "szlaban na kubusia"
Ten fragment mi sie najbardziej spodobal:)

Mariusz

9. Data: 2002-10-05 10:31:05

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
spra
> wach łóżkowych na forum publicznym?? podziwiam cie...bo ja bym sie nie

A nie wiedzialas, ze bedzie o czyms takim, skoro tytul jest, jaki jest?

10. Data: 2002-10-05 10:35:20

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Karp" <b...@w...pl> wrote in news:anm00k$7p2$1@news.tpi.pl

> A ja sie zastanawiam czy ja jestem jakas strasznie zacofana i
> pruderyjna czy ten swiat juz tak zwariowal, ze o takich sprawach pisze
[...]

Faktycznie, jak mógł tak napisać ? Przecież
- wszycy wiemy że przyniosły nas bociany
- tą grupę czytają wyłącznie osoby w wieku 3..7 lat

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

Atlas anatomii On-Line