Posiew moczu dziecka - wyniki

1. Data: 2005-03-09 13:15:47

Temat: Posiew moczu dziecka - wyniki
Od: "kozica" <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ostatnio mój 3,5 letni synekmiał robione badanie - posiew moczu. W
wynikach jest napisane:
"z nadesłanego materiału wychodowano streptococcus spp z alfa - cośtam (
nie wiedziałam jak napisać) 3.000/ ml
Co to oznacza ?? Pani wydająca wyniki powiedziała że nie ma czymś się
martwić. Do lekarza idziemy dopiero w poniedziałek i martwie się co to może
być. Jeżeli ktoś się orientuje, to proszę uspokujcie mnie i powiedzcie że
wszystko w porządku:((
Pozdrawiam
Kozica

2. Data: 2005-03-09 15:48:00

Temat: Re: Posiew moczu dziecka - wyniki
Od: "sedyta" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> być. Jeżeli ktoś się orientuje, to proszę uspokujcie mnie i powiedzcie że

Dla Twojego spokoju mogłabym napisac że jest ok ale nie jest ok. Mocz powinien
być jałowy tzn. nie powinno być w nim bakterii. Nie jestem lekarzem ale wiem co
mówię boteż miałam w moczu bakterie które powodowały zapalenie pęchezra itd.
Prawdopodobnie lekarz przepisze dziecku antybiotyk.Jeśli chcesz widzieć więcej
to zajrzyj na strone http://kafeteria.pl/ziu/obiekt.php?id_t=106

3. Data: 2005-03-10 19:04:24

Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sedyta" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> Mocz powinien być jałowy tzn. nie powinno być w nim bakterii.
>Nie jestem lekarzem ale wiem co
> mówię

Mocz powinien byc jalowy, a skad pewnosc ze nie jest (...)
to, ze cos wyroslo to sprawa jedna, ale droga sprawa jest skad pochodzi to
co wyroslo, jesli z ujscia zew. cewki to nie powinno byc jalowe.
wszystko zalezy od sposobu pobrania probki.

4. Data: 2005-03-10 19:09:56

Od: "kozica" <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Iwanek" napisał

> [...]
> co wyroslo, jesli z ujscia zew. cewki to nie powinno byc jalowe.
> wszystko zalezy od sposobu pobrania probki.

Zapomniałam napisać, że synek ma stwierdoną stulejkę, której na razie nie
"ruszam". Może te bakterie stąd?

naczyniowiec
leki na receptew leczeniu tradziku
Jarzeniówki w biurze i bolące oczy