Post lajtowy: Kruk.

51. Data: 2013-05-30 08:02:24

Temat: Re: Post lajtowy: Kruk.
Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thursday, May 30, 2013 1:44:21 AM UTC+3, Ikselka wrote:
> [...]
naleza do wyjatkow od tej reguly zywych - martwych.

to podoba, czy nie, ona istnieje i tworzy nowe reguly.

> [...]
>
> zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
>
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Niech Ci będzie "ich", co mi zależy, jedna smietanka czy wiele smietanek, jedno
towarzystwo czy wiele towarzystw !
Biję się tylko o dopełniacz i biernik, cala reszta - nie moje pole walki. Dlaczego? -
pewnie specjalne uczulenie.

Ola

52. Data: 2013-05-30 11:39:22

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Podobnie jak papieros - też jako żywy, chociaż palących do martwych
> przybliża. No chyba, że ktoś pali papieros - martwy może nie zabija. ;)

ale po(i)cięty ten (E) feniks :)))))

> No i wiele, wiele innych. Niech no się przyzna - kto je hamburger,
> banan, hot dog?
> O penisie nie wspomnę, bo niektóre wolą martwe.

i jakiś rozerotyzowany ?

:)))))

53. Data: 2013-05-30 12:22:59

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wednesday, May 29, 2013 3:14:01 PM UTC+3, Qrczak wrote:
> Dnia 2013-05-29 13:37, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

> A FE! Zeżarłoś mojego loda dla żółtego też.

> Ja tam nie jestem socjopatą. Umiem doskonale udawać, że lubię ludzi.

oj, zabiłeś mi ćwieka, bo wlasnie zżarlam banana.Ustalmy ze to wyjatek - i wiele
innych:)

Ola

PS widziales te wrotki???

54. Data: 2013-05-30 14:06:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 May 2013 22:55:24 -0700 (PDT), ola napisał(a):

naleza do wyjatkow od tej reguly zywych - martwych.

to podoba, czy nie, ona istnieje i tworzy nowe reguly.

> to Ci sie tylko tak wydaje. Nawet arystokracja angielska nie mowi dzis językiem
Szekspira.
> Ola

A kto powiedział, że poprawne wysławianie się to wysławianie się w języku
sprzed kilkuset lat?
Ty sobie idź na tego swojego "loda". Ja pójdę na lody - ze śmietanką 3-]
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Tych ludzi trzeba leczyć.
Re: S T R A C H
Re: S T R A C H
Re: S T R A C H
Paranoja katolicka szykuje kolejną wojenkę inkwizycyjną z udziałem Polski-uwaga NATO sra ze śmiechu.