Re: Post o kastracji - koniec eksperymentu

Data: 2006-01-25 00:11:42
Temat: Re: Post o kastracji - koniec eksperymentu
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic>

"Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic>
napisał w wiadomości news:dr6ecp$ifk$1@news.onet.pl...

> [...]
nie ogranicza się to do "swej wyższości" tylko
to ma w zamyśle tworzyć wizerunek wywyższającego

Przy okazji pragnę zwrócić (błeeeee.... ;-) uwagę na fakt, iż Twój czytnik powoduje
w moim czytniku jakiś dziwny bałagan. Gdy odpowiadam, ten ostatni samowolnie
formatuje cytowany fragment, przesuwając ("w jego mniemaniu") zręcznie znaczki
cytowanych linii (owe dzióbki: >> >). Rozpiepszają mi się potem Twoje teksty,
aż (nie)miło. O ile pamiętam o sprawie, wyłuskuję spacje z końców każdego
cytowanego wiersza, i potem jest spokój. Jeśli nie pamiętam, pozostaje niepokój.

Czy jest na sali jakiś oczytany specjalista od czytników?

--
Sławek