Post o kastracji - koniec eksperymentu

1. Data: 2006-01-20 22:27:42

Temat: Post o kastracji - koniec eksperymentu
Od: "Marek Celiński \(postać fikcyjna\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym wspomnieć o jednej istotnej sprawie - post o kastracji był
hoaxem.
Co najmniej trzy osoby uczestniczące w dyskusji były wymyślone: Stefan
Wilczyński, Marek Celiński i Wujek Józek.
Eksperyment przyniósł (niestety czy na szczęście?) spodziewany
rezultat - wątek rozrósł się prawie do 200 postów.
Podeję jeszcze inne "nazwiska" i ksywy należące do wymyślonych
postaci:

Marek, m...@w...pl, m...@o...pl i inne zawierające
mark-celinsky
Andrzej Trzebiński
Józef Kulebiak
oraz kilka innych

Kontrowersyjne poglądy tych postaci były integralną częścią tego
eksperymentu.
Niestety, okazało się, że nasiloną dyskusje wywołują niemal wyłącznie
tematy w jakikolwiek sposób powiązane z seksualnością człowieka,
zwłaszcza te, które dotyczą homoseksualizmu. Niewielkie na grupie
pl.sci.psychologia i pl.sci.medycyna powodzenie mają natomiast tematy
naukowe oraz specjalistyczne, niezależnie od stopnia ich
kontrowersyjności. Tematy takie są natomiast stosunkowo chętnie
podejmowane na grupach związanych z naukami ścisłymi oraz z
informatyką i komputerami w ścisłym znaczeniu tego słowa (m.in. na
grupach programistycznych), a także na niektórych grupach z kategorii
pl.soc i pl.hum. Brak jakiejkolwiek możliwości prowadzenia dyskusji
występuje na grupach pl.soc.religia, pl.soc.polityka oraz
pl.sci.filozofia.

Przepraszam za wzbudzenie kontrowersji.

Virtually Yours,

"Marek Celiński"

2. Data: 2006-01-20 22:37:43

Temat: Re: Post o kastracji - koniec eksperymentu
Od: RudeBoy <poczta@SPAM_BLOKmwds.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Celiński (postać fikcyjna) napisał(a):

> Chciałbym wspomnieć o jednej istotnej sprawie - post o kastracji był
> hoaxem.

No to teraz idz sobie uciac te wirtualne jaja!

--
RudeBoy Selecta
Bless...

3. Data: 2006-01-20 22:51:10

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Celiński (postać fikcyjna)" <m...@w...pl>

> [...]
> pl.soc i pl.hum. Brak jakiejkolwiek możliwości prowadzenia dyskusji
> występuje na grupach pl.soc.religia, pl.soc.polityka oraz

Szanowny Panie Marek.
Pański post zawiera szereg informacji, opisów i poglądów
których treść może coś znaczyć (dla kogoś jednego)
i równocześnie nic nie znaczyć (dla kogoś innego)
ale
pański post jest FAKTEM medialnym
i ten FAKT jest bezsporny, fizyczny oraz empiryczny.
Filozofowie powiadają:
"mowa jest srebrem a milczenie złotem"
Ta sentencja bynajmniej nie zachęca do milczenia złotoustych
lecz jest refleksją nad zrozumieniem.
Treść przekazana słowami to srebro ale treść domyślna ukryta
za słowami to czysta mądrość - niedostępna kognitywnym automatom.
Pan zdemaskowałeś swój brak zdolności rozumienia - stąd
krytyka dyskusji na pl.sci.filozofia - które to dyskusje dla Pana
nie są dyskusjami bowiem nie łapiesz Pan o co biega,
a więc "o czym milczą filozofowie".
Założę się z Panem o kognitywną flaszkę wódki
że nie wiesz Pan o czym milczy pański komputer
i dopóki Pan tego nie załapiesz to nigdy nie zrozumiesz
o czym milczą filozofowie dyskutując z równymi sobie.
To tyle. :-)
Edward Robak*
--
Reklama:
Chcesz pogadać z ksRobakiem?

4. Data: 2006-01-21 00:27:54

Od: "ghostrider" <g...@a...kick-ass.O_R_G> szukaj wiadomości tego autora

<mniam>

czy myslisz buraku glupi ze tego wszystkiego nie bylo widac? ;>

ghostrider

5. Data: 2006-01-21 09:03:08

Od: "alek.pakulski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Celiński (postać fikcyjna) napisał(a):

> Virtually Yours,

Szanowny pan/pani NF czyta :)

--
alek.pakulski [at] wp [dot] pl
GG: 4143634

6. Data: 2006-01-23 23:27:45

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Celiński (postać fikcyjna)" <m...@w...pl> napisał
w wiadomości news:dqro2e$u8s$1@news.onet.pl...

... mało tego. Moja paranoiczna mania prześladowcza każe mi twierdzić, że
postaci ficyjne wymyślone na potrzeby tego no ... eksperymenta, występowały
tu wcześniej pod nickami Ciesielski oraz quasi-biolog.

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2006-01-24 01:14:47

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> ... mało tego. Moja paranoiczna mania prześladowcza każe mi twierdzić, że postaci
ficyjne wymyślone na potrzeby tego no ...
> eksperymenta, występowały tu wcześniej pod nickami Ciesielski oraz quasi-biolog.

Marcin Ciesielski - zgoda, kwasi-biolog - niekoniecznie. Chyba że masz jakieś
udokumentowane spekulacje na temat tego ostatniego.

--
Sławek

8. Data: 2006-01-24 08:25:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic> napisał w
wiadomości news:dr3v26$pp2$1@news.onet.pl...

> Marcin Ciesielski - zgoda, kwasi-biolog - niekoniecznie. Chyba że masz
> jakieś
> udokumentowane spekulacje na temat tego ostatniego.

Nie mam na to żadnych papierów :) Moje przypuszczenia są jakby to ująć
~intuicyjne. Każdy z tych panów stosuje tą samą metodę prowokacji polegającą
na rzuceniu tematu i stworzeniu "betonowego muru". Ciesielski rzucał coś
neurocośtam, porównywał do ~psychoanalizy, twierdził że to drugie jest be i
okopywał się na tej pozycji, konsekwentnie upierając się przy swoich
_założeniach_. Jak pewnie zauwazyłeś, kiedyś tam przyznał się, że owe
okopywanie to prowokacja - takie mięcho rzucone na pożarcie wygłodniałym
pspowiczom. Kwasi robi dokładnie to samo - aczkolwiek konkrety inne.
Wskazówką może być tu jego postawa względem innych. Zauważ. Prezentuje
głuchoić na argumenty w wielu sprawach. Prezentuje postawę "wszyscy
jesteście leszcze, bo nikt argumentów nie podaje" - co przy mnogości
padających argumentów jest zapewne dosyć denerwujące ... ponieważ nie wierzę
że Kwasi jest kompetnym idiotą wychodzi mi na to że kłamie - i jego postawa
ma_być_denerwująca.... zupełnie jak u Ciesielskiego i tych paru eunuchów :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S. A tak swoją drogą - to ja bym w odpowiedzi sobie napisał: Kwasi -
zgoda, Ciesielski - niekoniecznie.

9. Data: 2006-01-24 12:43:24

Od: "patix" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:dr3v26$pp2$1@news.onet.pl...

> Nie mam na to żadnych papierów :) Moje przypuszczenia są jakby to ująć

Jesli można - to się przyznam ,że nie odrózniłem
Ciesielskiego od Celińskeigo - poprostu gość
na litere C z Kutna (obaj pisali z Kutna )
Pisząc do "Celińskiego" byłem przekonany ,że pisze
do znanego mi już Ciesielskiego.

Natomiast kwasi - spolnkował mnie po pierwszym
(i jedynym wymienionym) poście :))) Więc chyba(??)
teraz nie prowadził by ze mną dyskusji - a już napewno
nie kończył by jej bez potwierdzenia swej wyższości :)))

To oczywiście może nie przekona Twej intuicji - ale
kto wie ? :))

Ciesielski (jako Celiński) się nawet "tłumaczył" z dodania
fikcyjnej grupy neuronauki - a ja znając jego wcześniejsze
usiłowania - nie mogłem zrozumieć czemu Ciesielski tłumaczy
się z czegoś co wszyscy zanją. Ślepota dysleksyjna
też ma czasem zalety :)))

zdrówko
patix

10. Data: 2006-01-24 13:45:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patix" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie kończył by jej bez potwierdzenia swej wyższości :)))
>
> To oczywiście może nie przekona Twej intuicji - ale

No nie wiem, ja tam im w nagłowki nie zglądałem - to byłoby zbyt proste :)
Rozwijając kwestię potwierdzania swej wyższości przez Kwasiego, śmiem
zauważyć że nie ogranicza się to do "swej wyższości" tylko ogólnie wyższości
czegoś nad czymś - co tam akurat mu do głowy wpadnie i dopiero to ma w
zamyśle tworzyć wizerunek wywyższającego się Kwasiego - na który to
"powinno" się zareagować oburzeniem (w zamyśle tego prowokatora). Porównując
z Celińskosielskim. Co w zasadzie pokazał kastracyjny eksperyment ? Jak to
co - wyższość Celińskosielskiego, który stoi _ponad_ - w innym wypadku nie
przedstawiałby swoich konkluzji. Zobacz jaką przyjął perspektywę w poście
otwierającym ten wątek :) Zważywszy, że debiut Kwasiego na psp zbiegł się w
czasie ze schyłkiem Ciesielskiego ... nie zaglądając nadal w nagłowki, za to
powołując się na ten sam schemat działania nadal twierdzę że mamy
doczynienia z Kwaśnym Celińskosielskim :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

sex a niepełnosprawni
Obłuda