Re: Postępowym mamusiom :->

Data: 2012-06-03 18:05:58
Temat: Re: Postępowym mamusiom :->
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sun, 3 Jun 2012 10:41:48 -0700 (PDT), Nemezis napisał(a):

> No dokładnie, dzieciaki różne rzeczy wkładają sobie do pochew, czy
> też autentyczna historia ,jak sobie chłopak baterię paluszka włożył do
> cewki i nie mógł wyjąć. Tak więc popieram sprzęt profesjonalny i nie
> robienie z tematu tabu, albo coś złego

Czy ty nie widzisz żadnej różnicy między psychiką+ciałem=seksualnością
DZIECKA a dorosłego?
Dorosły, który już wie, czym jest prawdziwy seks, niech sobie kupuje
"sprzęt" jaki chce, dla urozmaicenia albo ze zwykłego braku seksu - dorosły
jest uksztaltowany psychicznie, fizycznie, seksualnie, czyli ma
doświadczenie ze swoim ciałem i reakcjami, ma prawidłowe wzorce seksualne
oraz właściwe KOJARZENIE seksu z drugim CZŁOWIEKIEM, a nie tylko
prymitywne, ograniczone do stymulowania receptorów za pomocą maszyny
doświadczenia i potrzeby! - które to ty chcesz fundowac dzieciom jako
przyszłym dorosłym. Będą (jako dorośli) dążyły do osiągnięcia satysfakcji
seksualnej najszybszą i jedyną znaną drogą, a nie tam bawiły się w amory,
gry wstępne i te wszystkie przeżytki - tak, dla nich to będą przeżytki,
niepotrzebne zabiegi, utrudniajace spełnienie się seksualne.

> ,tym bardziej Ikselcia by
> wiedziała że jak się wywibruje to nie przejdzie jej ochota na
> faceta.:D

Aleś zasunął bzdeta.

--
"@warczyslaw: Jak doprowadzono do tego, że nie można znaleźć asystenta,