Postepujaca krotkowzrocznosc

1. Data: 2003-01-02 20:17:36

Temat: Postepujaca krotkowzrocznosc
Od: "Pracus24" <p...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Mam 32 lata i od 6. roku zycia stale pogarsza mi sie wzrok. W ciagu
ostatnich 7 lat o ok. 0,25 dioptrii rocznie. Obecnie mam -9 i -7,5.

Czy to sie jakos leczy?

Czy stres lub przepracowanie moze byc jedna z przyczyn?

PS. Od niedawna jestem pod opieka dobrego specjalisty. Wykonal mi m.in.
pomiar oka i kazal powtorzyc badanie za rok, aby stwierdzic, czy oko nadal
sie wydluza.

Pracus

2. Data: 2003-01-02 21:41:28

Temat: Re: Postepujaca krotkowzrocznosc
Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomiar oka i kazal powtorzyc badanie za rok, aby stwierdzic, czy oko nadal

Juz o tym pisalem - siegnij do archiwum
pozdrawiam
casus
ps: stres na pewno nie:-)

3. Data: 2003-01-03 12:51:13

Od: "Pracus24" <p...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@r...pl> napisał w wiadomości

> Juz o tym pisalem - siegnij do archiwum

Przeszukalem archiwum i dowiedzialem sie (glownie z Twoich postow), ze w tym
wieku wada nie ma prawa postepowac oraz ze pogorszenie wzroku moze byc
zludne, gdyz wynika z doboru lepszej korekcji a nie postepujacej wady.

Ja jednak opieram sie na badaniach komputerowych wzroku z ostatnich 10 lat
(z 2 roznych gabinetow) i z tego wnioskuje, ze przybywa mi ok. 0,25 dioptrii
rocznie :-(

Pracus

4. Data: 2003-01-03 15:10:01

Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgodnie z ta teoria moja juz dawno nie powinna postepowac ale niestety moja
wada tej teorii nie zna:)

staw skokowy raz jeszcze -cudowna maść? ;)
brak sledziny
DECARIS a układ odpornosciowy u dziecka
$ 150,000 - roczna skladka ubezpieczeniowa od odpowiedzialnosci za bledy w sztuce lekarskiej
chrząkanie po jedzeniu - skąd to może sie brać?