Postinor-dzialanie

1. Data: 2004-03-12 09:11:54

Temat: Postinor-dzialanie
Od: "Renia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli w sytuacji awaryjnej wzielam pigulke Postinor 50 godzin temu a dzis w
nocy rowniez zdarzyla mi sie sytuacja awaryjna to czy ona jeszcze dziala czy
jej dzialanie jest juz zniesione?Slyszalam ze dziala do 72 godzin.
(no coz robic,ponowna niespodziewana bardzo przepustka narzeczonego z
manewrow wojskowych)
Pozdrawiam
Renia

2. Data: 2004-03-12 09:56:35

Temat: Re: Postinor-dzialanie
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej dzialanie jest juz zniesione?Slyszalam ze dziala do 72 godzin.
> (no coz robic,ponowna niespodziewana bardzo przepustka narzeczonego z

Nikt z was nie kupuje prezerwatyw?
Wybacz, raz może się zdarzyć.
Ale podwójny "przypadek" to już dla mnie lekkomyślność.

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

3. Data: 2004-03-12 10:15:38

Od: "Renia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt z was nie kupuje prezerwatyw?
> Wybacz, raz może się zdarzyć.
> Ale podwójny "przypadek" to już dla mnie lekkomyślność.

Nie sadz abys nie byla sadzona a przypadki lub pechy chodza po ludziach,nie
pytalabym sie bez przyczyny ale wlasnie taki pech spotkal nas po raz drugi -
pekla prezerwatywa ( Aa pierwszy raz w dlugim czasie).Wiec nie jestesmy
lekkomyslni i swoje lata mamy ale mozemy tylko w tym momencie slicznie
podziekowac producentowi.
Pozdrawiam
Renia

4. Data: 2004-03-12 15:39:24

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale mozemy tylko w tym momencie slicznie
> podziekowac producentowi.

a kto jest producentem?

pozdrawaim
dominika

5. Data: 2004-03-12 22:30:08

Od: "FiLCiA" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jej dzialanie jest juz zniesione?Slyszalam ze dziala do 72 godzin.
> (no coz robic,ponowna niespodziewana bardzo przepustka narzeczonego z

Proponuje wiec opakowanie durex 12 sztuk.. 2 opakowania, zeby jedno zawsze
lezalo nietkniete..
Na 2 dni przepustki sadze, ze 12 sztuk wam wystarczy..
Aga

--
<...http://livia.neostrada.pl...>
<....@p...onet.pl....>

6. Data: 2004-03-13 15:56:07

Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na 2 dni przepustki sadze, ze 12 sztuk wam wystarczy..
> Aga

ty nie Aga, ty zakonnica jestes:-(
12 sztuk to ja zakladam na jeden raz!!! troche spalona guma smierdzi ale
nigdy nie peklo wszystko!

7. Data: 2004-03-13 15:57:48

Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renia <r...@o...pl> napisał(a):

ponowna niespodziewana bardzo przepustka narzeczonego z
> manewrow wojskowych)
> Pozdrawiam
> Renia

co to za jakies goovniane manewry??? nie dosc, ze ciagle przepustki daja to
jeszcze mu sie chce:-OOO

8. Data: 2004-03-14 18:15:52

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej dzialanie jest juz zniesione?Slyszalam ze dziala do 72 godzin.
> (no coz robic,ponowna niespodziewana bardzo przepustka

Postinor dziala teoretycznie do 120 godzin po stosunku
ale nie zastanawiano sie nad tym jak dziala w przod tylko wstecz...
dla wiekszej pewnosci powinno sie przy kazdym awaryjnym stosunku
przyjmowac kolejne tabletki...

--

do dyskusji na tematy antykoncepcji zapraszam na forum dyskusyjne:
http://forum.antykoncepcja.pl

WaldiM
Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

9. Data: 2004-03-16 20:20:39

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie wierz osobie co mowi Tobie ze masz brac kolejny raz postinor!! te
tabletki to zabojstwo dla organizmu, potrafi rozregulowac cala gospodarke
hormonalna!!! Wystarczyly 2 tabletki, zeby miec problemy z
jajnikami(powiekszona macica znacznie).

Jestem po leczeniu hormonalnym i do dzis nie mam regularnych miesiaczek, a
w/w leczenie wywolane zostalo wzieciem postinoru!!! Postinor wzielam 6
miesiecy temu.

M.

10. Data: 2004-03-17 19:01:30

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczyly 2 tabletki, zeby miec problemy z
> jajnikami(powiekszona macica znacznie).

miałaś pecha- niektórzy umierają po aspirynie, tobie zaszkodził postinor-
zdarza sie.
a postinor jest na tyle bezpieczym lekiem, ze w niektórych krajach jest
dostepny bez recepty.

kulturystyka - D-ryboza czy glukoza ?
jaki kupic cisnieniomierz?
cukrzyca u dzieci
jaki lekarz od tarczycy??
TYPES OF TUMOURS PULMONARY CAUSED BY BACTERIA