Re: Postulat o krągłych łydeczkach

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Date: Fri, 7 Jan 2011 17:34:12 -0800 (PST)
<ig565o$be8$1@inews.gazeta.pl> <ig56sb$39f$1@mx1.internetia.pl>
<ig56qf$be8$2@inews.gazeta.pl> <ig5h4m$tj0$1@news.onet.pl>
<ig5hhd$jl8$1@inews.gazeta.pl> <ig5is6$3bt$1@news.onet.pl>
<ig5jqe$qkk$1@inews.gazeta.pl> <ig6hnb$f7m$1@mx1.internetia.pl>
<ig7r3b$s66$2@inews.gazeta.pl> <ig7rje$lom$1@mx1.internetia.pl>
<ig8d8l$iij$1@inews.gazeta.pl>

vonBraun napisał(a):

> Jeszcze kilka takich sytuacji i b�dziesz m�g� poczu� si� jak Glob, czyli
> nierozumiany przez wszystkich geniusz...
>
> pozdrawiam
> vonBraun

Gorzej bym się poczuł jak ktoś by mnie sensownie
określił...przeraziłbym się;)
Ale na poważnie, jak czytam większość postów, to już w pewnym stopniu
zapomiałem o czym jest temat i czytałem to jakbym o kimś innym czytał.
To jest właśnie przyprawianie gęby i to jest niebezpieczne, bo odbywa
się ''Proces'' opinia krztałtuje ciebie zupełnie inaczej niż ty sam
siebie uważasz. Upupanie to przyklejanie bardziej niedojrzałej gęby
niż ty siebie uważasz i ta opinia otoczenia, lepi ci kształt
społeczny, kolejny ze stada zasiala twój kształt , twoją deformację .
I wychodząc pewnego pieknego poranka do sklepu, a sprzedawczyni
pokazuje ci jęzor , szarpie za włosy, piszy i krzyczy.... jak mogłeś
jej to zrobić. Wychodzisz ze sklepu, a sąsiad na twój widok pluje w
ziemię , jego pies nawet jest oburzony moralnie i pokazuje ci tyłek.
Wracasz do domu a tam stoi rada sąsiedzka i ci oznajmiają,.... albo
bydlaku się wynosisz , albo popamiętasz. Plotka ukształowała ciebie
innym niż jesteś, wiesz ze swojego doświadczenia, a rada sąsiedzka to
wyrok.