Poszukuje 31 numeru Przyjaciólki

1. Data: 2000-11-11 18:37:55

Temat: Poszukuje 31 numeru Przyjaciólki
Od: "ania" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkupię za dobrą cenę 30 numer Przyjaciołki (22-28.07.2000), koniecznie z
wkładką 'kulinarną,' ewentualnie samą 'wkładkę'. Błagam, pomóżcie
maniakalnej zbieraczce przepisów. Wyjechałam za granicę a pan z kiosku był
roztargniony i nie zawsze odkładał do teczki to, co powinien
Z góry dziękuję.
Ania

1. Data: 2000-11-12 02:49:06

Temat: Re: Poszukuje 31 numeru Przyjaciólki
Od: "Witold Szczechura" <w...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Czasem archiwalne numery mozna kupic bezposrednio w redakcji danej gazety.
Moze warto zadzwonic po informacje.

Beata

1. Data: 2000-11-12 15:16:17

Od: "ania" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witold Szczechura napisał(a) w wiadomości:
>Czasem archiwalne numery mozna kupic bezposrednio w redakcji danej gazety.
>Moze warto zadzwonic po informacje.
>
>Beata
>

>"ania" <p...@f...onet.pl> wrote in message

Dzięki za radę, ale wydawnictwo nie przechowuje żadnych tygodników.
Wszystkie zwroty są natychmiast niszczone. Redakcja ma jeden jedyny
egzemplarz, którego nie odstapi. Dlatego jeszcze raz proszę: jeżeli ktoś ma
jeszcze w domu ten numer i nie zbiera kolekcji kulinarnej, jestem gotowa
zapłacić nawet 50 zł.
Ania

Sernik piankowy-Pomocy
ciastka z płatkami owsianymi