Re: Poszukuję Burdy special E-320

Data: 2002-03-01 06:45:28
Temat: Re: Poszukuję Burdy special E-320
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl>

Użytkownik Gocha <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5l3bj$158$...@n...tpi.pl...

> Ale może jednak ma ktoś tak archaiczne egzemplarze. Baaaardzo mi zależy.
> Jest tam koronka z motywem liści do zrobienia na szydełku. Prawie
identyczne
> liście jak ma kolezanka na nowej tapecie. Byłby komplet - pezent "kładący
na
> plecy".
> Proszę, proszę , proszę.
> Gocha

Wczoraj w empiku w Gdyni widzialam kilka pism poswieconych tylko szydelku -
angielskie i niemieckie, to bylo przed poludniem, nie zwrocilam uwagi na
liscie, wzory b. ladne, ale nie jestem maniaczka szydelka. Mam kilka lisci
krzyzykowych - krzyzyk zastepujesz pelnym oczkiem w filecie i powinno
wyjsc, to chyba sa liscie klonu, debu, moze jakis buk, a moze tez znajde
kasztanowiec. Co to ma byc i czy szukac?
Elzbieta