Poszukuje Dolarganu.

1. Data: 2006-01-16 12:34:46

Temat: Poszukuje Dolarganu.
Od: "Pancreatitis chronica" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od wielu lat jestem chory na przewlekle zapalenie trzustki.
Mniej wiecej co 3 miesiace miewam bardzo silne, kilkudniowe ataki bolu.
Niestety moj lekarz nie chce przepisac mi Dolarganu, tylko on mi pomaga, zaden
Tramal czy cos innego, nie chce mi wypisac recepty, bo on uzaleznia.
Wiem, ze uzaleznia, ale do tej pory go bralem i nie mam nic wspolnego z
uzaleznieniem. Po ustapieniu bolu nie biore go. Czy zostalo moze komus z Was i
nie potrzebujecie Dolargan? Bylbym wdzieczny za wszelka pomoc.
To naprawde bardzo boli...

p...@w...pl

2. Data: 2006-01-16 12:52:43

Temat: Re: Poszukuje Dolarganu.
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

16 Jan 2006 13:34:46 +0100, *Pancreatitis chronica*
<news:0c93.000000e4.43cb92e6@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> uzaleznieniem. Po ustapieniu bolu nie biore go. Czy zostalo moze komus z Was i
> nie potrzebujecie Dolargan? Bylbym wdzieczny za wszelka pomoc.

Idź do innego lekarza po prostu i poproś o ten lek.

--
Kaja

3. Data: 2006-01-16 13:42:54

Od: Shalom <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idź do innego lekarza po prostu i poproś o ten lek.

Jezeli jestes lekarzem, to chetnie sie do Ciebie zglosze:)

4. Data: 2006-01-16 16:55:25

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 16 Jan 2006 14:42:54 +0100, *Shalom*
<news:mkweae6vmc4b$.a2a4uxoq8sig$.dlg@40tude.net> napisał(a):

> Jezeli jestes lekarzem, to chetnie sie do Ciebie zglosze:)

Nie jestem i nie chcę być.

--
Kaja

5. Data: 2006-01-18 15:57:12

Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał
| Nie jestem i nie chcę być.

I chwała Bogu za to.

--
Dominik

6. Data: 2006-01-19 00:50:19

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 18 Jan 2006 16:57:12 +0100, *gburek*
<news:dqloj1$epf$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> I chwała Bogu za to.

Wystarczy, że mój TŻ jest chirurgiem.

--
Kaja

7. Data: 2006-01-19 06:05:21

Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Achaaaa.... :)
No ale mam nadzieje ze nie wypisuje narkotykow na kazde zadanie pacjenta ?

--
Dominik

Leki z zagranicy
Zapytanie niezupełnie stomatologiczne ;)
Nałóg i biorezonans
Mój ojciec jest po dwóch wylewach zmiany w tk pomocy PILNE
Polećcie onkologa(rak jelita grubego)-Wrocław,Wa-wa, Bydgoszcz