Poszukuję książki

1. Data: 2005-10-06 04:26:40

Temat: Poszukuję książki
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może tutaj się uda. Przyjaciółka ma córkę w 5 klasie i poszukuje dla niej
podręcznika do j. polskiego "Przygoda z czytaniem" wydawnictwa MAC, ale
nowego wydania chyba od 2002 roku, okładka ze smokiem. Szukała już w wielu
miejscach, ale książka jest mało popularna i niestety trudna do zdobycia.
Może dziecko kogoś z Was korzystało z tej książki??

--
Elżbieta (już bez gipsu)

2. Data: 2005-10-06 09:23:47

Temat: Re: Poszukuję książki
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miejscach, ale książka jest mało popularna i niestety trudna do zdobycia.
> Może dziecko kogoś z Was korzystało z tej książki??

Może po prostu do wydawnictwa niech napisze?
I zobacz tu http://www.mac.pl/katalog.php?poz=309

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

Mężczyznom jest trudniej. Nie mają hormonu, który chce dzieci.
Do świadomego ojcostwa nie dorastają. Ono na nich spada.
[wyczytane na www.do-dziecka.blog.pl]

3. Data: 2005-10-06 09:26:22

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> I zobacz tu http://www.mac.pl/katalog.php?poz=309

A w szczególności to
http://www.mac.pl/katalog.php?pozp=309&poz=300&pod=3
43-103&ce=22,50&dz=0

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

Gdyby koty wyglądały jak żaby, wszyscy zorientowaliby się,
jakie to paskudne, złośliwe, małe dranie ;-)
http://leslawa-ignaszewska.com

4. Data: 2005-10-06 10:47:24

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Oct 2005 11:23:47 +0200, misiczka napisał(a):

> Może po prostu do wydawnictwa niech napisze?

Gdyby wydawnictwo to jeszcze posiadało :(. Przekopała już dokładnie
internet i nawet zamówiła w jednej wysyłkowni, ba chyba nawet zapłaciła, bo
była opcja wsadź do koszyka, po czym przysłali jej wiadomość z
przeprosinami, że nie mają i kazali czekać. Tego nigdzie nie ma :(
Czas ucieka, dziecko bez książki dlatego pytam tutaj. Jak to mówią
"ostatnia deska ratunku".
--
Elżbieta

Przebranie w stylu egipskim...