Przebranie w stylu egipskim...

1. Data: 2005-10-06 00:12:23

Temat: Przebranie w stylu egipskim...
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... na wieczorną zabawę, także dla dorosłych, przychodzi Wam cos do głowy, czy mamy
obejrzeć film szkoleniowy 'Faraon'
??
:-)
JaC

2. Data: 2005-10-06 05:36:11

Temat: Re: Przebranie w stylu egipskim...
Od: "clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> ... na wieczorną zabawę, także dla dorosłych, przychodzi Wam cos do głowy,
czy mamy obejrzeć film szkoleniowy 'Faraon'

Witam,
przede wszystkim charakterystyczny makijaz, zwlaszcza oczy obwiedzone gruba
krecha. Moze czarne peruki?(Albo lyse paly:)))
Ubrania raczej skromne, jakies tunki, przepaski, sandlay no i
bizuteria-naszyjniki,bransolety-najlepiej zlote.
Zycze milej zabawy.
Pozdrawiam
Iza

3. Data: 2005-10-06 10:54:11

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-06 02:12:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *666* skreślił te oto słowa:

> ... na wieczorną zabawę, także dla dorosłych, przychodzi Wam cos do głowy, czy mamy
obejrzeć film szkoleniowy 'Faraon'
> ??
> :-)

najłatwiej zrobić się na mumie ;)
Potrzebne jest białe prześcieradło.
Do tego jeszcze wykorzystywałam stare cienei do powiek, zeby przybrudzić
fachowo brzegi zwojów podartego materiału (nalezy pamiętać o rozcięciu na
dole, bo inaczej cięzko się chodzi).
Do tego troche biżuterii utrztmanych w tej stylistyce - np z turkusami.
I fachowy makijaż oczu :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

4. Data: 2005-10-06 12:12:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"clio" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> przede wszystkim charakterystyczny makijaz, zwlaszcza oczy obwiedzone
> gruba
> krecha. Moze czarne peruki?(Albo lyse paly:)))

te lyse paly sa najlepsze :)))

iwon(k)a, ktora zastanawia sie w co sie przebierze na Halloween

5. Data: 2005-10-07 07:40:38

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> najłatwiej zrobić się na mumie ;)
> Potrzebne jest białe prześcieradło.

Na mumię, to chyba raczej parę(dziesiąt) rolek bandaża :-)

J.

6. Data: 2005-10-07 07:56:17

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-07 09:40:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jarek P.* skreślił te oto słowa:

> Na mumię, to chyba raczej parę(dziesiąt) rolek bandaża :-)

Stereotypy :P
Skąd niby wtedy mieli brać bandaże ;)

7. Data: 2005-10-07 08:14:41

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stereotypy :P
> Skąd niby wtedy mieli brać bandaże ;)

Bandaże to będzie współczesny ersatz, ale jeśli koniecznie chcesz
oryginalnie, można podrzeć parę prześcieradeł na pasy :-)))

J.

8. Data: 2005-10-07 08:18:09

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-07 10:14:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jarek P.* skreślił te oto słowa:

> Bandaże to będzie współczesny ersatz, ale jeśli koniecznie chcesz
> oryginalnie, można podrzeć parę prześcieradeł na pasy :-)))

A tak serio - te przescieradła po prostu łatwiej się zszywa, i nie są
przezroczyste (no przynajmniej dla mnie to był plus ;) ).
Tzn może ktoś jest bardziej uzdolniony manualnie, i ma lepsza maszyne do
szycia, ale ja bym poległa na rozciągliwych bandażach na pewno, a dużo
czasu wtedy na wykombinowanie przebrania nie miałam :)

9. Data: 2005-10-07 10:58:23

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak serio - te przescieradła po prostu łatwiej się zszywa, i nie
> są
> przezroczyste (no przynajmniej dla mnie to był plus ;) ).

A po co zszywać? Ubrać osobę w niezbędne szczegóły garderoby a potem
przy pomocy jakiegoś poradnika pierwszej pomocy wykonać opatrunek
całego ciała tak, żeby się nic nie zsuwało i żeby się dało w nim
swobodnie oddychać i poruszać i tyle :-) Mumia jak złoto!

J.

10. Data: 2005-10-07 11:03:17

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-07 12:58:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> całego ciała tak, żeby się nic nie zsuwało i żeby się dało w nim
> swobodnie oddychać i poruszać i tyle :-) Mumia jak złoto!

Nie zsuwało i poruszać, przy opatrunku od ramion do kostek? Jak to się
komuś uda to niech zamieści dokumentację zdjęciowa :)))

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

Zwalnianie ze szkoły
Znowu pierwszaki - pisanie...
pisownia :-))
Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji - Warszawa