Przebranie w stylu egipskim...

21. Data: 2005-10-07 13:55:54

Temat: Re: Przebranie w stylu egipskim...
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> Jak by Ci to... O ile pamiętam, w trakcie nawet dłuższej imprezy człowieka
> zazwyczaj nie nachodzi dojmujące pragnienie pozbycia się mózgu.

Tak myślisz? Wpadnij na spotkanie jakiejś grupy dyskusyjnej...

--
s i w a
hue hue

22. Data: 2005-10-07 13:56:17

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...] Tak myślisz? Wpadnij na spotkanie jakiejś grupy dyskusyjnej...

Jakiejś czy jakiejś konkretnej?

Hanka Skwarczyńska, co uważa,
że do noszenia zupy wygodniejszy jest termos
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

23. Data: 2005-10-07 14:05:09

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> Jakiejś czy jakiejś konkretnej?

A cycki czy depilację brazylijską?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

24. Data: 2005-10-09 16:22:51

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:di5ur5$ahs$1@nemesis.news.tpi.pl,
Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał/a:
--
Hanka Skwarczyńska, co uważa,
że do noszenia zupy wygodniejszy jest termos
i kotek Behemotek

Jak w kocie nosi się zupę? I czy nadaje się ona do użycia po wydobyciu z
kota?

Pozdrawiam
Tatiana z doskoku
--
Lekarstwa są potrzebne, kwiaty radują serce
ale dopiero usmiech jest najlepszym środkiem leczniczym

Zwalnianie ze szkoły
Znowu pierwszaki - pisanie...
pisownia :-))
Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji - Warszawa