Zwalnianie ze szkoły

1. Data: 2005-10-05 12:28:53

Temat: Zwalnianie ze szkoły
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy często zwalniacie swoje dzieci ze szkoły z powodu innych zajęć ?
Przedwczoraj Maciek (II gimnazjum) poprosił mnie o napisanie zwolnienia,
ponieważ dziś ma ważny turniej szachowy.
Trochę się krzywiłam, ale zwolnienie napisałam.
Za tydzień znów ma mieć turniej, ale uzależniłam ewentualne kolejne
zwolnienie od tego czy zdąży w ciągu tygodnia uzupełnić zeszyty i ćwiczenia.
Widzę wyraźnie ze w szkole się nudzi, a szachy go pasjonują, zajęcia
niewątpliwie zdąży nadrobić, gorzej z przepisaniem tego co było na lekcjach.
Niemniej mam skrupuły.

Pozdrowienia.

Basia

2. Data: 2005-10-05 13:03:47

Temat: Re: Zwalnianie ze szkoły
Od: "Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> napisał(a):
> Czy często zwalniacie swoje dzieci ze szkoły z powodu innych zajęć ?

Kilka razy w roku (w poprzedniej klasie chyba dwa razy) . Z pojedynczych
lekcji (tak jak wczoraj, gdy pozwoliłam mu opuścić ostatnią lekcję, żeby
zdążył na uroczystość 80-lecia sztandaru jego drużyny) albo z całego dnia
zajęć.
Nie nadużywam tego. Powód musi być - w mojej ocenie - ważny. Na szkole świat
się nie kończy.

Pozdr.
--
Old Rena, matka drugoklasisty gimnazjalnego
[Renata Gierbisz]

3. Data: 2005-10-11 10:27:44

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:di0gv0$1rd9$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> Widzę wyraźnie ze w szkole się nudzi, a szachy go pasjonują, zajęcia
> niewątpliwie zdąży nadrobić, gorzej z przepisaniem tego co było na

Witam.
A Maciek to w te szachy gra w jakimś klubie?
Bo jeśli tak, to trener powinien mu wypisać takie zwolnienie... Znaczy
prośbę do szkoły o zwolnienie ucznia na bardzo ważny turniej...
--
Joanna (syn Michał 18 lat, córka Anna 16 lat)
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2005-10-11 10:38:49

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" :

> A Maciek to w te szachy gra w jakimś klubie?
> Bo jeśli tak, to trener powinien mu wypisać takie zwolnienie... Znaczy
> prośbę do szkoły o zwolnienie ucznia na bardzo ważny turniej...
> --

Tak - gra w klubie,a le zapomniał poprosić trenera o zwolnienie.

Pozdrowienia.

Basia

5. Data: 2005-10-11 10:45:25

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:dig4od$s41$1@news2.ipartners.pl...

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" :

> Tak - gra w klubie,a le zapomniał poprosić trenera o zwolnienie.

Ale na kolejny turniej, to już może pamiętać?
BTW fajny sport...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

6. Data: 2005-10-11 11:19:21

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" :

> Ale na kolejny turniej, to już może pamiętać?
> BTW fajny sport...

Fajny - mnie akurat to nie rusza, ale cieszę się jak on się tym pasjonuje,
mimo że wyników nadzwyczajnych nie ma.
Ale mąż marudzi że lepiej pojeździłby na rowerze ;-)

Pozdrowienia.

Basia

7. Data: 2005-10-11 11:46:03

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:dig74d$thf$1@news2.ipartners.pl...

> Fajny - mnie akurat to nie rusza, ale cieszę się jak on się tym pasjonuje,
> mimo że wyników nadzwyczajnych nie ma.

I tak trzymaj...

> Ale mąż marudzi że lepiej pojeździłby na rowerze ;-)

Nie zamiast, tylko poza tym...

Joanna (syn Michał 18 lat, córka Anna 16 lat)
http://jduszczynska.republika.pl

Znowu pierwszaki - pisanie...
pisownia :-))
Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji - Warszawa
Stany lękowe u 10-latka