Przebranie w stylu egipskim...

11. Data: 2005-10-07 11:10:30

Temat: Re: Przebranie w stylu egipskim...
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:h7vkez6gemy6$.dlg@iska.from.poznan...

> Nie zsuwało i poruszać, przy opatrunku od ramion do kostek? Jak to
> się
> komuś uda to niech zamieści dokumentację zdjęciowa :)))

Oj to ma być bal, a nie egzamin z PO, powiedzmy, że możnaby się
wspomóc igłą i białą nicią :-)))
Pozatym dlaczego od ramion do kostek? A reszta to co? Głowa zwłaszcza?
;-)
J.

12. Data: 2005-10-07 11:51:30

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]Ubrać osobę w niezbędne szczegóły garderoby a potem przy pomocy
> jakiegoś poradnika pierwszej pomocy wykonać opatrunek całego ciała tak,
> żeby się nic nie zsuwało i żeby się dało w nim swobodnie oddychać i
> poruszać i tyle :-) Mumia jak złoto!

I, oczywiście, zgodnie ze starożytną sztuką mumifikacji, przed wykonaniem
opatrunku usunąć wnętrzności. Ze szczególnym uwzględnieniem pęcherza.

Pozdrawiam ;D
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

13. Data: 2005-10-07 12:02:21

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:di5nh4$goq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> I, oczywiście, zgodnie ze starożytną sztuką mumifikacji, przed wykonaniem
> opatrunku usunąć wnętrzności. Ze szczególnym uwzględnieniem pęcherza.

O starannym wyczyszczeniu wnętrza czaszki nie zapominając. Obowiązkowo przez
nos.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

14. Data: 2005-10-07 12:04:01

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> I, oczywiście, zgodnie ze starożytną sztuką mumifikacji, przed wykonaniem
> opatrunku usunąć wnętrzności. Ze szczególnym uwzględnieniem pęcherza.

Najpierw usuwało się mózg. Przez nos.

--
s i w a
zadumana nad wizją

15. Data: 2005-10-07 12:09:43

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> I, oczywiście, zgodnie ze starożytną sztuką mumifikacji, przed
> wykonaniem opatrunku usunąć wnętrzności. Ze szczególnym

Oj to tylko drobna komplikacja, do rozwiązania na drodze logistycznej
(mumia samica) bądź inżynieryjnej (mumia samiec - znaczy mum?) :-)

J.

16. Data: 2005-10-07 12:12:02

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa"...

> Najpierw usuwało się mózg. Przez nos.
>
> --
> s i w a
> zadumana nad wizją
> co by komu z nosa wypadło...

Echo? ;))

Tak po namyśle - z mózgiem małe piwo, jako odpad leci w śmieci, ale z
wnętrznościami mumia się nie rozstawała. To co, zawiesić w roli ozdoby na
szyi, czy ciągnąć za sobą w słoikach po kompocie jak kaczuszki na
sznureczku?

17. Data: 2005-10-07 12:37:04

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> To co, zawiesić w roli ozdoby na
> szyi, czy ciągnąć za sobą w słoikach po kompocie jak kaczuszki na
> sznureczku?

Zabrać w pojemiku na kocią karmę.

--
s i w a
crosspostuję mentalnie, a co!

18. Data: 2005-10-07 12:49:49

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" ...

> Zabrać w pojemiku na kocią karmę.

A gustowny jest i na ozdobę sę nadaje, czy może na kółkach, dla łatwiejszego
ciągania?
> --
> s i w a
> crosspostuję mentalnie, a co!

A kysz z mojej głowy!

19. Data: 2005-10-07 13:51:01

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>[...]
>>
> O starannym wyczyszczeniu wnętrza czaszki nie zapominając.
> Obowiązkowo przez nos.[...]

Jak by Ci to... O ile pamiętam, w trakcie nawet dłuższej imprezy człowieka
zazwyczaj nie nachodzi dojmujące pragnienie pozbycia się mózgu. W
przeciwieństwie :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

20. Data: 2005-10-07 13:54:26

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-07 15:51:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hanka Skwarczyńska* skreślił te oto słowa:

> Jak by Ci to... O ile pamiętam, w trakcie nawet dłuższej imprezy człowieka
> zazwyczaj nie nachodzi dojmujące pragnienie pozbycia się mózgu. W
> przeciwieństwie :)

Tiaaa, pragnienie takie pojawia się rano po imprezie ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

Zwalnianie ze szkoły
Znowu pierwszaki - pisanie...
pisownia :-))
Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji - Warszawa