Poszukuję - masażysta

1. Data: 2005-10-20 19:46:09

Temat: Poszukuję - masażysta
Od: "dip" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pilnie poszukuje w Poznaniu dobrego masażysty-rehabilitanta dla osoby z
zanikiem mięśni (SLA).

Pozdrawiam
dip

2. Data: 2005-10-20 20:46:41

Temat: Re: Poszukuję - masażysta
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

natomiast ja podepnę sie pod wątek
poszukuje masażysty ale w Krakowie - interesuje mnie masaż na bóle kręgosłupa i
szyi :)

3. Data: 2005-10-20 22:24:31

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

20 Oct 2005 22:46:41 +0200, *g...@b...pl*
<news:4b2f.00000041.43580230@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> natomiast ja podepnę sie pod wątek
> poszukuje masażysty ale w Krakowie - interesuje mnie masaż na bóle kręgosłupa i
> szyi :)

Oglądałaś program USTERKA na TVN-ie?
Reporterkę TVN-u masowało paru masażystów i każdy co innego wymyślał, żeby
tylko jak najwięcej forsy wziąć. Żaden z masaży nie był taki jak potrzeba.
Po każdym masażyście wypowiadał się lekarz fachowiec.

--
Kaja

4. Data: 2005-10-21 07:54:18

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dj8s71$shp$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: dip <j...@w...pl>
Było:
> Pilnie poszukuje w Poznaniu dobrego masażysty-rehabilitanta dla
> osoby z zanikiem mięśni (SLA).

Rehabilitację zleca lekarz! Masażysta wykonuje zalecenia lekarza! Powinieneś
szukać raczej zgranego tandemu lekarz-rehabilitant...
No wiesz... Lekarz da zalecenia, rehabilitant zacznie pracę i zwróci na coś
uwagę lekarzowi... Lekarz weźmie pod uwagę to co mu rehabilitant powie.
Taki tandem jest w Warszawie na ul. Bohaterów Września 7. Rozumieją się
niemal bez słów i nie ma problemów z przepływem informacji w którąkolwiek
stronę.

5. Data: 2005-10-21 11:47:57

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko jak najwięcej forsy wziąć. Żaden z masaży nie był taki jak potrzeba.
> Po każdym masażyście wypowiadał się lekarz fachowiec.

Przepraszam, co chcesz tym postem zakomunikować? Że nie ma masażystów z
prawdziwego zdarzenia? To, ze do usterki zawołano pseudofachowców z gazety
(po 2-tygodniowym kursie albo nawet i nie), którzy nie mają swojego lokum do
masowania, a nawet stołu jako podstawowe narzędzie pracy (no jeden chyba
miał), to nie oznacza, że nie ma dobrych masażystów z prawdziwego zdarzenia.
Ja sama bazując na wiedzy jaką mam z książek z powodzeniem masuję moją mamę
i sąsiadki. Nie nastawiam kręgów, bo to nie działka masażysty a
chiropraktyka, ale rozmasowywuję mięśnie. I chętnie bym poszła na jakiś kurs
albo do szkoły bo lubię masować i widzę, że przynoszę ludziom ulgę. Niestety
nie stać mnie na ten luksus, choć bardzo żałuję, bo sądzę, że bym się
nadała. Robię to więc amatorsko i za uśmiech, stosując wszystkie formy
ostrożności.
Potrafię sobie radzić tymi masażami zarówno z chorobami przeziębieniowymi,
zwykłym owianiem, jak i z bólami kręgosłupa i postrzałami z zapaleniem
korzonków włącznie. Masaż nie wyprostuje kręgosłupa (choć pośrednio i tak),
ale powoduje ukrwienie mięśni (a co za tym idzie ich dotlenienie i
dożywienie) oraz rozluźnienie mięśni (co za tym idzie ustąpienie skurczy i
zwiększenie zakresu ruchu daną kończyną i partią ciała).
Po programach "Usterka", to można powiedzieć, że nie tylko nie ma dobrych
masażystów znających się na swoim fachu, ale też i elektryków, hydraulików
itp. i w ogóle strach się bać jak ci się coś zepsuje. Najlepiej wszystko
wyrzucić i kupić nowe. Proszę nie uogólniać i nie wprowadzać w błąd.

Pozdrawiam,
Akulka

6. Data: 2005-10-21 16:14:31

Od: "dip" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stronę.
> Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv usuń 2 nadwyżki
> Ekspert to człowiek, który przestał myśleć - on wie :-)

Witam

nawet nie próbuję z Kolegą polemizować, zgadzam się w całej rozciągłości :-)
Ale TERAZ potrzebuję rehabilitanta w Poznaniu, a tandem lekarz -
rehabilitant BYŁ w Bydgoszczy.

Pozdrawiam
dip

7. Data: 2005-10-21 19:31:50

Od: "Capture" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

masażysta do SLA? NIE polecam masaży na SLA, strata kasy. Lepiej poszukaj
terapeuty PNF np na fizjoterapia.pl Nie jestem z Poznania więc tylko tak
mogę pomóc.

8. Data: 2005-10-21 21:46:53

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 21 Oct 2005 13:47:57 +0200, *Akulka*
<news:djaks9$r3k$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> itp. i w ogóle strach się bać jak ci się coś zepsuje. Najlepiej wszystko
> wyrzucić i kupić nowe. Proszę nie uogólniać i nie wprowadzać w błąd.

Ok, to była tylko taka moja mała dygresja, żeby uważać, bo czasami masażysta
może bardziej zaszkodzić niż pomóc.

Zrób jednak ten kurs ( może gdzieś będziesz mogła opłacać w ratach), przyda
Ci się :-)

--
Kaja

9. Data: 2005-10-21 22:40:31

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fri, 21 Oct 2005 13:47:57 +0200, *Akulka*
> Ok, to była tylko taka moja mała dygresja, żeby uważać, bo czasami
masażysta
> może bardziej zaszkodzić niż pomóc.
I z tym teraz w pełni sie zgadzam.

> Zrób jednak ten kurs ( może gdzieś będziesz mogła opłacać w ratach),
przyda
> Ci się :-)
Myślę, ale ciężko jest. W mojej mieścinie nic takiego nie ma;(

Pozdrawiam,
Akulka

10. Data: 2005-10-22 12:19:10

Od: "dip" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Capture" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> masażysta do SLA? NIE polecam masaży na SLA, strata kasy. Lepiej poszukaj
> terapeuty PNF np na fizjoterapia.pl Nie jestem z Poznania więc tylko tak
> mogę pomóc.

Witam

bardzo dziękuje za odpowiedź. Czy odpowiedź jest wynikiem własnych
doświadczeń czy też może to wiedza lekarska ? Pytam, bo "walczymy" z tą
chorobą już prawie rok, a jest to dopiero pierwsza tego typu podpowiedź
(tzn. PNF)..

pozdrawiam
dip

Dlugie cykle