Poszukuje osob ktore wrocily z zagranicy

1. Data: 2005-11-30 10:29:12

Temat: Poszukuje osob ktore wrocily z zagranicy
Od: Stiles <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witma serdecznie,

Poszukuje osob ktore wrocily niedawno z zagranicy, a byly minimum dwa
miesiace. Robie badania do pracy magisterskiej dotyczace szoku
powrotnego (szoku kulturowego, ktory odczuwamy po powrocie do wlasnej
kultury ;). Jesli moglibyscie mi pomoc wypelniajac 3 testy, ktore po
zgloszeniu przslalabym wam na emaila bylabym bardzo wdzieczna. Kazda
osoba przyczyni sie bec moze do ukonczenia mojej pracy jeszcze przed
Nowym Rokiem. Jesli ktos z Was zna kogos kto moglby mi pomoc to rowniez
prosze o kontakt. Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za pomoc.
Jesli jestescie chetni to piszcie na emaila : s...@i...pl

2. Data: 2005-11-30 12:10:09

Temat: Re: Poszukuje osob ktore wrocily z zagranicy
Od: "jacobs" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stiles" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktos z Was zna kogos kto moglby mi pomoc to rowniez prosze o kontakt.
> Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za pomoc. Jesli jestescie chetni

wróciłem z zagranicy. Jestem w szoku, iż nie ma odnośnika do tej ankiety na
liście dysk.

Jacobs

3. Data: 2005-11-30 18:30:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacobs" <a...@m...pl> wrote in message

> Użytkownik "Stiles" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> wróciłem z zagranicy. Jestem w szoku, iż nie ma odnośnika do tej ankiety
> na liście dysk.

przeciez napisala wyraznie jak mozna uzyskac te testy......

iwon(k)a

4. Data: 2005-12-02 22:47:35

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesiace. Robie badania do pracy magisterskiej dotyczace szoku powrotnego
> (szoku kulturowego, ktory odczuwamy po powrocie do wlasnej kultury ;).

Wróciłam parę lat temu, a doskonale pamiętam ten szok. Powiem więcej - nie
opuszcza mnie. ;-)
I.

Psycholog, poradnia rodzinna, etc?
Aseksualność - najwspanialsza orientacja seksualna
Zakaz pedałowania
Zakaz pedałowania
Przemoc w rodzinie - co zrobić???