Poszukuję róż odmian "Rosa penzaceana"

11. Data: 2006-09-28 18:29:37

Temat: Re: Poszukuję róż odmian "Rosa penzaceana"
Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

filozofik wrote:
> Na jakich wyspach i jaka miała by być specyfika szkółki?! ;)

Tych za kanałen angielskim, ze szczególnym uwzględnieniem tej większej.
A specyfika szkółki oczywiście różana, nie sądzę żebyś dostał coś
takiego w przeciętnym centrum ogrodniczym.

Np tutaj znajdziesz
http://www.classicroses.co.uk/roses/l/lady_penzance.
html

Pozdrawiam
Baśka

12. Data: 2006-09-29 07:52:57

Temat: Re: Poszukuję róż odmian "Rosa penzanceana"
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@o...pl napisał(a):

> Szukam róży pomarszczonej o dużych czarnych owocach.

Zobacz:
http://www.iop.krakow.pl/ias/gatunek.asp?147
;-
pozdr. Jerzy

13. Data: 2006-09-29 07:57:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Zobacz:
> http://www.iop.krakow.pl/ias/gatunek.asp?147

Ani słówka o czarnych owocach - jak to się ma do pytania?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

14. Data: 2006-09-29 08:03:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> Ani słówka o czarnych owocach - jak to się ma do pytania?

Tak samo jak do poprawionego tematu.
:-P
pozdr. Jerzy

15. Data: 2006-09-29 09:09:33

Od: "filozofik" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc wrote:

> To na co czekasz ? Do roboty ! ;)))
>
> Pozdrawiam
> Baśka

Baśkaaa!!!
Ni mom placu na tyla siewek.
Filozofik.

16. Data: 2006-09-29 11:24:59

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz:
> http://www.iop.krakow.pl/ias/gatunek.asp?147

Dzięki, ale stanowiska naturalne mnie nie interesują.Chcę kupić
odmianę o czarnych owocach.Dlatego pytam tu, bo bez sensu jest
otwieranie nowego wątku o różach.
Pozdrawiam.Mirzan

17. Data: 2006-09-29 23:26:37

Od: "filozofik" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Np tutaj znajdziesz
> http://www.classicroses.co.uk/roses/l/lady_penzance.
html

> Pozdrawiam
> Baśka

Dzięki stukrotne!
Lecę na wyspy zarobić funty, to będę mógł kupować tych róż po
1.5 na godzinę! :) Tylko czy one wymagają oclenia i kwarantanny?
Na tej witrynie znlazłem stronę z penzanceanami i późniejszymi
mieszańcami tego typu:
<http://www.classicroses.co.uk/roses/family/sweet_br
iars_and_canina_hybrids/page1.html>,
cuda!
Pozdrawiam i dziękuję.

18. Data: 2006-09-29 23:29:30

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

filozofik wrote:

> 1.5 na godzinę! :) Tylko czy one wymagają oclenia i kwarantanny?

W ramach UE nie wymagają. Nawet Vat sobie możesz 'rozliczyć'.

> Na tej witrynie znlazłem stronę z penzanceanami i późniejszymi
> [...]

Tam jest wiele ciekawych odmian :) Ale nie kupowałam u nich, wiec jakby
cos _to_nie_ja_ ! ;)

Pozdrawiam
Baś?a

19. Data: 2006-09-30 05:45:13

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Sep 2006 01:29:30 +0200, Dobranoc napisał(a):

> W ramach UE nie wymagają. Nawet Vat sobie możesz 'rozliczyć'.

No jak już jesteśmy w Unii to chyba tego VAT-u nie można odliczać, czy się
mylę?
Ja miałam dylemat innej natury, wlokłam ichnią rodzimą cebulicę i
wyrzuciłam rachunek - zastanawiałam się potem czy nie padną podejrzenia, że
wydarłam ją z lasu;)
Nasza gospodyni przytargała kawałek orlicy - hehe, ciekawe czy się
przyjęła:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

20. Data: 2006-09-30 06:43:46

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jak już jesteśmy w Unii to chyba tego VAT-u nie można odliczać, czy się
> mylę?

Kupowałem w Anglii nasiona i rośliny.Nie ma żadnego VAT-u, ani innych
dodatkowych kosztów, tylko towar i mały koszt przesyłki.
W paczkach nikt nie grzebał, jechały około tygodnia.
Pozdrawiam.Mirzan

aster ?
POMIOCY KOŁATKI !!!!
zolknaca sosna czarna