Poszukuje tlenu

1. Data: 2003-03-08 13:40:43

Temat: Poszukuje tlenu
Od: "SinusX" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Potrzebuje kupic male butle z tlenem, ktore maja wbudowany odrazu zawor i
maske
Produkuje to chyba jakas szwajcarska firma. Gdzie mozna kupic to w Warszawie
bo juz w aptekach i sklepach maja tylko resztki(hurtownie juz nie
sprowadzaja).

2. Data: 2003-03-09 17:42:44

Temat: Re: Poszukuje tlenu
Od: "KingaKa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SinusX" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Warszawie
> bo juz w aptekach i sklepach maja tylko resztki(hurtownie juz nie

Miałam podobny problem,nigdzie nie udało mi się kupić.Ostatecznie
wypożyczyłam butle ze szpitala
i tam też je napełniałam.Pozd.Kinga

3. Data: 2003-03-09 20:04:06

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może Pure-O?
http://www.nexter.pl/index2.php?in=3762

4. Data: 2003-03-16 12:39:10

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Mar 2003 18:42:44 +0100, "KingaKa" <k...@w...pl> wrote:

>Użytkownik "SinusX" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
>Warszawie

Swego czasu widzialem takie butle w sklepie ze sprzetem medycznym na ul. Hozej w
Warszawie (na odcinku miedzy Poznanska a Marszalkowska).

pozdrowaski,
t.

chcę się pozbyć ciąży
wyniki toxoplazmozy