Poszukuję wyłącznika do gniazdka

1. Data: 2012-12-01 07:57:26

Temat: Poszukuję wyłącznika do gniazdka
Od: Bogus <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję wyłącznika takiego jak np w mechanicznej kuchence
mikrofalowej, tzn żeby było możliwe nastawienie czasu od 0 do 60minuit
włączenia napięcia w gniazdku, coś takiego jak to ale mechaniczne:

http://allegro.pl/i2811363944.html

2. Data: 2012-12-01 08:30:54

Temat: Re: Poszukuję wyłącznika do gniazdka
Od: "K.M." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogus" <a...@b...pl> wrote in message
> [...]
> tzn żeby było możliwe nastawienie czasu od 0 do 60minuit włączenia
> napięcia w gniazdku, coś takiego jak to ale mechaniczne:

Kilka sekund dla googla i mamy np :

Zegar odmierzajacy :

http://multisort.pl/product/Mechaniczny-zegar-odmier
zajacy,10291.html

Zegar dobowy :

http://multisort.pl/product/Mechaniczny-programator-
czasowy-24-godzinny,1655.html?mn_cl=1

Pozdrawiam
KM

3. Data: 2012-12-01 08:46:23

Od: Bogus <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka sekund dla googla i mamy np :

> [...]

o widzisz, szukałem tylko na allegro, ten pierwszy co podałeś to
zdecydowanie taki jak szukam ale ten drugi to już nie

dzięki

4. Data: 2012-12-03 08:34:47

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-01 08:57, Bogus pisze:
> [...]
> mikrofalowej, tzn żeby było możliwe nastawienie czasu od 0 do 60minuit
> włączenia napięcia w gniazdku, coś takiego jak to ale mechaniczne:

http://www.hiperpromo.pl/promocja_selgros_cash_carry
-programator_czasowy_mechaniczny-6660639.html

Niedawno były w lidlu, chyba jeszcze Jula ma takie.

5. Data: 2012-12-03 16:26:49

Od: Bogus <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedawno były w lidlu, chyba jeszcze Jula ma takie.

to nie jest taki programator jakiego szukam, to jest 24 godzinny, można
ustawić czas włączenia wyłączenia w ciągu 24h

a ja potrzebuje przekręcić i ustawić TIMER od 0 do 120minut po którym
nastąpi WYŁĄCZENIE

6. Data: 2012-12-04 08:31:36

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2012 17:26:49 UTC+1 użytkownik Bogus napisał:

> a ja potrzebuje przekręcić i ustawić TIMER od 0 do 120minut po którym
>
> nastąpi WYŁĄCZENIE

No to go ustawisz na 120 minut i odetnie ci dopływ prądu. Co za problem? Jedyny może
być taki, że zamiast 120 minut może chodzić przez 122 albo 118. Chyba że to istotne.

On nie jest czasomierzem regulowanym radiowo. Sam sobie ustawiasz godzinę - punkt
startu.

Ania

7. Data: 2012-12-06 17:31:13

Od: Bogus <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-04 09:31, czeremcha pisze:

> [...]
istotne.

> On nie jest czasomierzem regulowanym radiowo. Sam sobie ustawiasz godzinę - punkt

nie kumam, zegary 24h które tu wymieniono mają zapadki 15 minutowe
(bodajże) , jak się go wsadzi do gniazdka to zaczyna iść, zależnie od
ustawienia zapadek włączają one lub wyłączają napięcie w gniazdku

a mnie nie o to chodzi

8. Data: 2012-12-07 13:01:19

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 6 grudnia 2012 18:31:13 UTC+1 użytkownik Bogus napisał:
> W dniu 2012-12-04 09:31, czeremcha pisze:

> On nie jest czasomierzem regulowanym radiowo. Sam sobie ustawiasz godzinďż˝ - punkt
startu.

> nie kumam, zegary 24h kt�re tu wymieniono maj� zapadki 15 minutowe
> (bodaj�e) , jak si� go wsadzi do gniazdka to zaczyna i��, zale�nie od >
ustawienia zapadek w��czaj� one lub wy��czaj� napi�cie w gniazdku

> a mnie nie o to chodzi

W pierwszym poście napisałeś, że chodzi ci właśnie o to. O urządzenie, które wyłączy
napięcie w gniazdku po określonym czasie.

Ustawisz sobie wszystkie zapadki w pozycji "off" - dla ułatwienia jako pozycję
startową wybierzesz sobie np. godzinę zero, na "on" przełączysz zapadki od zero do 1,
wkładasz do gniazdka i po godzinie wyłączy ci się i napięcie w gniazdku, i urządzenie
do niego podłączone.

W pierwszym linku K.M. znalazł ci taki z dokładnością minutową, w zakresie do 60 min.
Na tej samej stronie jest podobny, w zakresie do 120 min. Chyba, że w następnym
poście powiesz, że szukasz 180 min, bo co chwilę zmieniasz zdanie...

Ania

9. Data: 2012-12-07 14:47:01

Od: Bogus <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W pierwszym poście napisałeś, że chodzi ci właśnie o to. O urządzenie, które
wyłączy napięcie w gniazdku po określonym czasie.

to może nieprecyzyjnie się wyraziłem

> [...]
wkładasz do gniazdka i po godzinie wyłączy ci się i napięcie w gniazdku, i urządzenie

problem dotyczy starszej osoby i jakiekolwiek mikrozapadki odpadają,
również problem byłby po 24h gdzie zegar znowu włączył by urządzenie

> [...]
poście powiesz, że szukasz 180 min, bo co chwilę zmieniasz zdanie...

i o taki właśnie minutnik chodziło, a to że ma 2h zamiast 1h to tylko
lepiej, już go zamówiłem w tym sklepie , jednak coś ten sklep nie kwapi
się do wysyłki bo zamówienie ma od 3 dni taki sam status...

Cheap Moncler Down Jackets Moncler T-shirts Shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com
say aloha weekends and go for love... on your street http://huyasuz.indiv.in/ circle.php
2 plus 2 taki dzwonek
Cheap Nike Air Max 2013 Shoes Air Max 90 Shoes Air Max Classic BW Shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com