Re: Poszukuję wyłącznika do gniazdka

Date: Fri, 07 Dec 2012 15:47:01 +0100
From: Bogus <a...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Poszukuję wyłącznika do gniazdka

> W pierwszym poście napisałeś, że chodzi ci właśnie o to. O urządzenie, które
wyłączy napięcie w gniazdku po określonym czasie.

to może nieprecyzyjnie się wyraziłem

> Ustawisz sobie wszystkie zapadki w pozycji "off" - dla ułatwienia jako pozycję
startową wybierzesz sobie np. godzinę zero, na "on" przełączysz zapadki od zero do 1,
wkładasz do gniazdka i po godzinie wyłączy ci się i napięcie w gniazdku, i urządzenie
do niego podłączone.

problem dotyczy starszej osoby i jakiekolwiek mikrozapadki odpadają,
również problem byłby po 24h gdzie zegar znowu włączył by urządzenie

> W pierwszym linku K.M. znalazł ci taki z dokładnością minutową, w zakresie do 60
min. Na tej samej stronie jest podobny, w zakresie do 120 min. Chyba, że w następnym
poście powiesz, że szukasz 180 min, bo co chwilę zmieniasz zdanie...

i o taki właśnie minutnik chodziło, a to że ma 2h zamiast 1h to tylko
lepiej, już go zamówiłem w tym sklepie , jednak coś ten sklep nie kwapi
się do wysyłki bo zamówienie ma od 3 dni taki sam status...