Re: Potrawa z ryżu

1. Data: 2004-04-20 07:41:02

Temat: Re: Potrawa z ryżu
Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

k...@b...pl napisał/a:

> Szukam czegoś na dziś na obiadek z ryżem.

Na patelni zrumienić nieduże kawałki kurczaka, wsypać ryż i chwilę
podsmażyć (ma się również zrumienić) zalać rosołem (jeśli nie ma może być
woda), kiedy ryż będzie prawie miękki wrzucić zielony groszek (najlepiej
surowy lub mrożony)i siekane orzechy włoskie. Chwilę jeszcze potrzymać na
ogniu, aż ryż będzie dobry do jedzenia.

Pozdrawiam i smacznego życzę
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-04-20 19:41:31

Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koko-sanka" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> wrote in message

> [...]
> Koko-sanka
> --
> Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)

Ryż podgotowany oczywiście ?
Anna

1. Data: 2004-04-20 19:44:18

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c63ud3$gsi$1@news.onet.pl> AniaM wrote:

> "Koko-sanka" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> wrote in message

> Ryż podgotowany oczywiście ?

O ile się domyślam, raczej nie.

Władysław

1. Data: 2004-04-20 23:47:21

Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Rozumeim, że surowy, ale ile ryżu na ile rosołu, czy szklanka na szklankę i
mniej więcej jak długo trzymać to na ogniu? Czy kurczak się nie przypali?

Prosba o mozliwy przepis na ciacho z Kebab Hut...
Canelloni - porblem z makaronem
jakie menu ?
Zupka z owocow morza - poludniowa
gotował TZ golonkę