Potrzebny rice cooker

1. Data: 2004-11-09 14:10:20

Temat: Potrzebny rice cooker
Od: "Pete" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałbym zakupić urządzenie do gotowania ryżu, ale jedyne jakie znalazłem w
Polsce to Kenwood RC310, i wydaje się trochę małe - 1,8 litra całkowitej
pojemności. Może ktoś ma i dałby znać, na ile (dorosłych) osób ryżu można w
tym nagotować? Przydałoby mi się tak na 5 osób, a oglądając w Internecie
trudno wyczuć czy da radę.

http://www.hoopla.pl/product_info.php?products_id=30
14

A może są dostępne jakieś większe urządzenia tego typu? Jeśli tak, to
proszę o namiary.

Mógłbym ściągnąć coś z UK, tylko że wtyczka chyba nie pasuje. Ale jeśli
napięcie to samo (już nie pamiętam), to przejściówką się sprawę załatwi.

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,

Pete

1. Data: 2004-11-09 16:55:41

Temat: Re: Potrzebny rice cooker
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@k...foobar.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego typu urządzenia widziałam w centrum chińskim w Wólce Kosowskiej
(dojazd od trasy katowickiej lub krakowskiej, zakładam że piszesz z
Warszawy). Produkcji zapewne chińskiej ;) Niestety nie zwróciłam uwagi
na pojemność i cenę.

--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "The Regiment", "Omega", "Absolution Gap", "Zobaczyć Lankhmar i

1. Data: 2004-11-09 19:23:01

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie potrzebujesz urządzenia do gotowania ziemniaków? Albo kaszy? No,
ewentualnie soczewicy. Wszak do każdego z tych surowców oczywiście
niewątpliwie potrzeba osobnych skomplikowanych urządzeń. Takoż urządzenia do
smażenia kotletów schabowych, oczywiście niewątpliwie zupełnie innego
specjalistycznego urządzenia do mielonych. Przy czym w temacie mielonych
wyróżnia się urządzenie jedno do tych z cielęciny, inne - z wieprzowiny, a
jeszcze inneg- z ryby. Itd itd
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-11-09 19:56:18

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojemności. Może ktoś ma i dałby znać, na ile (dorosłych) osób ryżu można
> w tym nagotować? Przydałoby mi się tak na 5 osób, a oglądając w

jezeli chcesz w tym gotowac ryz dostepny w marketach to nie warto ,wrzucdo
normalnego gara i gotuj ,jesli inne szlachetne gatunki ryzu -drogie i trudno
dostepne to owszem mozna spróbowac tylko jak często jesz ryż?
p.

1. Data: 2004-11-09 20:28:06

Od: "Pete" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"batory" wrote
>A nie potrzebujesz urządzenia do gotowania ziemniaków?

Daj se siana. Używałem takiego urządzenia kiedy mieszkałem za granicą i
uważam je za bardzo wygodne. Nie musisz go pilnować. Sam się wyłączy
jak się ugotuje. A jakość jest powtarzalna - nie ma tak, że raz
przegotujesz a raz niedogotujesz, itp.

Z resztą ja Ci nie każę go kupować, a co mi potrzebne a co nie to już
niech ja sam zadecyduję.

Pete

1. Data: 2004-11-09 20:28:35

Od: "Pete" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" wrote
> [...]
> ,wrzucdo normalnego gara i gotuj ,jesli inne szlachetne gatunki
> ryzu -drogie i trudno dostepne to owszem mozna spróbowac tylko jak

Basmati.

Pozdr.

Pete

1. Data: 2004-11-09 20:29:21

Od: "Pete" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Fabrykowska-Młotek" wrote
> [...]
> (dojazd od trasy katowickiej lub krakowskiej, zakładam że piszesz z
> Warszawy). Produkcji zapewne chińskiej ;) Niestety nie zwróciłam uwagi

Dzięki. Mam niedaleko, więc zajrzę tam w najbliższym czasie.

Pozdr.

Pete

1. Data: 2004-11-09 21:43:19

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basmati.

a to co innego ,zycze smacznego :)
p.

1. Data: 2004-11-10 09:05:04

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basmati.

z suihanki najlepiej wychodzi ryz do sushi, krotkoziarnisty - na sam
basmati bym nie kupowala (ale ja w ogole za takim nie przepadam, wiec
jestem nieobiektywna). BTW znakomicie wychodzi kasza gryczana (jesli w
dobrym gatunku), i jaglana. jesli masz kogos znajomego w Japonii, to popros
o przywiezienie - oni maja dosc rozwinieta te technologie :)

-- kasica

1. Data: 2004-11-10 09:07:32

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uważam je za bardzo wygodne. Nie musisz go pilnować. Sam się
> wyłączy
> jak się ugotuje. A jakość jest powtarzalna - nie ma tak, że raz
> przegotujesz a raz niedogotujesz, itp.

przede wszystkim utrzymuje stala temperature i przez caly dzien masz dostep
do goracego pysznego swiezego ryzu.

-- kasica

Szpryca - ciasteczka i co jeszcze?
Pieczenie szynki - pytanie.