Potrzebowalbym prywatna e-asystenke, ale ..

1. Data: 2006-10-06 11:57:38

Temat: Potrzebowalbym prywatna e-asystenke, ale ..
Od: "Krzys" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

qrcze nie wiem czy to moze nie jest pomysl scietej glowki ... :)
cierpie na nadmiar pomyslow przy mocnym deficycie czasu - skutkiem czgo nie
wyrabiam na zakretach..
trzeba mi kogos kto by mi pomagal w czynnosciach typu - cos znalezc na necie
(po ang) cos napisac, zadzwonic, zdobyc info, ceny, cos prostego zaprojektowac
- (gafika, html) cos przetlumaczyc (ang<->pl) lub zorganizowac to itd... -
drugimi takie "drugie ja" :) biegle w wszystkim co ma zwiazek z kompami... lub
przynajmniej chetne by byc bieglym, reszta by sie dotarla przez on the job
training..

myslicie jest sens tego typu ogloszenia dawac czy raczej nie - no bo to bedzie
totalnie prywantnie, po cichu bez zabaw w umwy itd, a tu widze ostatnio w
polsce wszyscy zaczynaja wielbic "papierologie" :)

ktos bylby mily poradzic (lub moze ktos jest chetny :)?

dzieki z gory za ewentualna odp
pozdro
krzysiek/torun -> krzysisko1 .at .. gazeta.pl

2. Data: 2006-10-06 15:35:33

Temat: Re: Potrzebowalbym prywatna e-asystenke, ale ..
Od: "Krzys " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z otrzymanych szybkich kilku eml mniema ze chyba jest sens.. :)
anyway .. by uszczegolowic i nie wprowadzac w blad..
ze zlych wiesci- planowalem za to placic jak najmniej ;(-- "na akord"/za
zadanie tak zeby wyszlo w przeliczeniu okolice 4..5..6zl/h wiec osoby o zbyt
duzych kwalifikacjach - niestety ..
i pewnie na poczatek ogolnie za miesiac by nie wyszlo z duzo... tego ledwie na
kilka godz dziennie [i nie codziennie] max by wyszlo, chyba ze wspolpraca
bedzie max plynna to moze..
-- glosowalbym raczej na dziewczyne z torunia - dziewczyne bo mam kilka
zagadnien, w ktorych potrzebny mi damski pkt widzenia..
a z torunia, bo mam ... --|| --|| ... zwiazanych z toruniem
------
a z tech potrzeb to stala linia, szybkie lacze i czeste wystepowanie online bo
wiekszosc stuffu przez skype trzeba bedzie zalatwiac
- wszystko .. chcialem ktore, a wyszlo dlugo ;( .... sorry :)
pozdro
krzys

3. Data: 2006-10-06 15:51:45

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na czarno, za poldarmo, "na akord", dziewczyna, z Torunia, stale lacze,
angielski, komputer, grafika, html... czy Ty oby nie przesadzasz? ja wiem,
ze sa osoby ktore wezma kazda robote ale trzeba miec troche zwyklej ludzkiej
przyzwoitosci w skladaniu podobnych ofert :-/

Tomasz

4. Data: 2006-10-06 16:11:21

Od: sam <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli potrzebna jest seksretarka ?

5. Data: 2006-10-06 16:44:04

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli potrzebna jest seksretarka ?

na szczescie nie napisal, ze ma byc z duzym biustem ;-)

Tomasz

6. Data: 2006-10-06 17:21:29

Od: "Jarek.D.." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzys" <k...@g...pl>
napisał w wiadomości news:eg5gbi$7u6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> dzieki z gory za ewentualna odp
> pozdro
> krzysiek/torun -> krzysisko1 .at .. gazeta.pl
====================================

Krzysiu .............
uwazaj na zakretach bo moze byc slisko

7. Data: 2006-10-06 20:30:16

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zagadnien, w ktorych potrzebny mi damski pkt widzenia..
> a z torunia, bo mam ... --|| --|| ... zwiazanych z toruniem

zwroc sie do nich http://www.radiomaryja.pl/info.php?co=adresy maja sporo
wolontariuszy. Moze pomoga. O ile oczywiscie w zboznym celu to bedzie :)

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

rozmowy telefoniczne przez modem
schizofrenia-renta-moga mi odebrac?
Rower trójkołowy z platformą z przodu już mam i jest super.
Czytak
Jakie opłaty?