Potrzebuję cienia - co szybko wyrasta?

51. Data: 2004-05-02 21:54:00

Temat: Re: Potrzebuję cienia - co szybko wyrasta?
Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
news:c73jck$388$1@inews.gazeta.pl...
> Witam ponownie.
> A co do winorośli, to w przyszłym roku planuję posadzić dookoła
ogrodzenia -
> 140 mb. Już sie cieszę na myśl o jesiennych zbiorach :-)))
>
> Pozdrawiam
> Gosia

A ambrozyja ze zbiorów zrobiona będzie?

Pozdrawiam
skryba

52. Data: 2004-05-03 01:10:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"ogrodowy skryba" <s...@w...pl> wrote in message

> Starannie o tym zapomnij. Jak Michał mówi - to pewnikiem wie (bagaż
> doświadczeń).

Akurat wierzby nie mialem. Ale do przycinania i grabienia lisci
odnosze sie ogolnie sceptycznie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

53. Data: 2004-05-03 01:10:22

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:
> [...]
>
> A co do winorośli, to w przyszłym roku planuję posadzić dookoła
> ogrodzenia - 140 mb. Już sie cieszę na myśl o jesiennych zbiorach

ale jak złapią mączniaka, to będziesz potrzebować cysterny!

moon

54. Data: 2004-05-03 08:34:18

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zrelaksowany po pro-, czy re-kreacji ?:-))
>
> Pozdrawia pro-unijnie boletus

Zrelaksowany po lib-acji.

Pozdrawia
skryba - bez syndromu dnia następnego.

55. Data: 2004-05-03 08:39:59

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ZZglc.58349$Vp5.23441@fe2.columbus.rr.com...
> "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> wrote in message

> Akurat wierzby nie mialem. Ale do przycinania i grabienia lisci
> odnosze sie ogolnie sceptycznie.

Właśnie bogaty bagaż doswiadczeń nie przycinania, nie grabienia, nie coś,
coś, coś tam jeszcze - miałem na myśli.
;-))))))

Pozdrawiam ciepło
skryba

56. Data: 2004-05-03 08:54:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ZZglc.58349$Vp5.23441@fe2.columbus.rr.com...
| "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> wrote in message

| Akurat wierzby nie mialem. Ale do przycinania i grabienia lisci
| odnosze sie ogolnie sceptycznie.

Co za elegancki eufemizm:-)))))

Pozdrawiam, Basia. (po przyszczykiwaniu części sosen)

57. Data: 2004-05-03 08:58:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Ooooo... A ja doczytałam, że dorasta do 5 metrów - sądziłam, że jak
posadzę
| trzy obok siebie to trochę cienia będzie :(

Dwa lata temu posadziłam klon palmowy. Sadzony miał jakieś 20 cm. Obecnie ma
jakieś 20 cm. Nawet kociątko się nie schroni;-)

Nie twierdzę, że wszystkie tak mają - siewka przyrasta po jakieś 15-20 cm
rocznie, ale jest tak powiewna, że cienia nie daje.

A o jakimś drzewie owocowym nie myślałaś? Wiśni na przykład? Rośnie
stosunkowo szybko, owoce są, podatność na choroby do zniesienia, kwitnie
pięknie...

Pozdrawiam, Basia.

58. Data: 2004-05-03 09:10:13

Od: "Gosia" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogrodowy skryba <s...@w...pl> napisał(a):

> A ambrozyja ze zbiorów zrobiona będzie?

Jasne!!! W tym celu będą sadzone.
No może jeszcze parę sztuk bezpestkowych do spożycia dla dziecków.

Pozdrawiam ze smakiem

Gosia

59. Data: 2004-05-03 09:51:06

Od: "Gosia" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A o jakimś drzewie owocowym nie myślałaś? Wiśni na przykład? Rośnie
> stosunkowo szybko, owoce są, podatność na choroby do zniesienia, kwitnie
> pięknie...

O wiśniach myślałam karłowatych, ale zaczynam się zastanawiać nad gruszą albo
jakąś jabłonią tudzież czereśnią.

Pozdrawiam
Gosia

60. Data: 2004-05-03 12:18:35

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia napisał:

> O wiśniach myślałam karłowatych, ale zaczynam się zastanawiać nad gruszą albo
> jakąś jabłonią tudzież czereśnią.

Czereśnię polecam, jest to jedno z moich ulubionych drzew owocowych,
nawet nie ze wzgędu na smak owoców, ale na brak problemów z tzw spadami.
Zupełnie bezobsługowe drzewo.
No i ślicznie kwitnie właśnie:-)))

Pozdrawiam
Marta