Potrzebuje kontaktu

1. Data: 2006-09-13 05:50:50

Temat: Potrzebuje kontaktu
Od: JSG <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje nerwy juz niewytrzymuja.
Potrzebuje kontaktu z kims kto ma podobny problem. Chcialbym porozmawiac
z kims kto tez tak jak ja ma wszczepiony przez kosmitow nadajnik
lokacyjny.
Moj nadajnik jest gleboko w jamie brzusznej. Lekarze nie chca sie podjac
usuniecia i wmawiaja mi ze nic tam niema. Po prostu boja sie zadzierac z
aliensami
Musze sie pozbyc tego nadajnika.
Probowalem kilka razy sam otworzyc sobie brzuch ale niestety nie udalo
mi sie tego zrobic. Mdleje za kazdym razem jak zbyt gleboko przetne. Ja
mam troche narzedzi chirurgicznych.Jak masz ten sam problem to moze
zrobimy sobie ta operacje nawzajem. Ja juz dluzej nie moge zniesc tych
kosmitow jak mnie ciagle biora na badania. Boje sie ze dzis w nocy znowu
przyjad. ja jakos czesto czuje jak zbliza sie wizyta.

2. Data: 2006-09-13 07:51:01

Temat: Re: Potrzebuje kontaktu
Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JSG napisał:

> [...]
> lokacyjny.
> Moj nadajnik jest gleboko w jamie brzusznej. Lekarze nie chca sie podjac

A ja mam twoj nadajnik głęboko w dupie

> usuniecia i wmawiaja mi ze nic tam niema. Po prostu boja sie zadzierac z
> aliensami
> Musze sie pozbyc tego nadajnika.

oddaj na złom

> [...]
> kosmitow jak mnie ciagle biora na badania. Boje sie ze dzis w nocy znowu
> przyjad. ja jakos czesto czuje jak zbliza sie wizyta.

W nocy to nie przychodzom kosmici, tylko twoj stary wraca najebany z
kopalni uranu i dlatego scieci w ciemnosci, a ze zdarza mu sie cie
zruchac w kakał, optem mowi że to takie badania

3. Data: 2006-09-13 08:26:41

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13/09/2006 07:50, JSG:
> (...)

Twój post doskonale pasuje do innych tematów jakie poruszane są na tej
grupie. Na pewno pojawi się wielu "silnych duchem", którzy chętnie Ci
pomogą i doradzą.

--
huski
huski at interia dot pl

4. Data: 2006-09-13 13:43:18

Od: JSG <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"K.Upek" wrote:

> [...]
> kopalni uranu i dlatego scieci w ciemnosci, a ze zdarza mu sie cie
> zruchac w kakał, optem mowi że to takie badania

Zarty sobie robisz z powaznej sytuacji. W kwestii formalnej to ja jestem "on"
a nie "ona" i nie mam ani meza ani zony a na dodatek spie sam a nie z kolega.

5. Data: 2006-09-13 17:31:19

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JSG napisał:

> Zarty sobie robisz z powaznej sytuacji. W kwestii formalnej to ja jestem "on"
> a nie "ona" i nie mam ani meza ani zony a na dodatek spie sam a nie z kolega.

ale i tak cie stary zapina w dupe, żarty to trzeba umiec sobie robić
pacanie tak sie robi żarty
<ee7cum$lgg$1@nemesis.news.tpi.pl>

6. Data: 2006-09-13 19:02:35

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Huski napisał(a):
> On 13/09/2006 07:50, JSG:
>
> Twój post doskonale pasuje do innych tematów jakie poruszane są na tej
> grupie. Na pewno pojawi się wielu "silnych duchem", którzy chętnie Ci
> pomogą i doradzą.

tak,tak haski, a teraz wypierdalaj na kolacje matula da ci to co
znalazła na targu w smietniku, a tatulo napali w piecu wynglem z biedaszybu

--
I'll tear your soul apart

7. Data: 2006-09-13 19:12:53

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

K.Upek <k...@u...pl> napisał(a):

> W nocy to nie przychodzom kosmici, tylko twoj stary wraca najebany z
> kopalni uranu i dlatego scieci w ciemnosci, a ze zdarza mu sie cie
> zruchac w kakał, optem mowi że to takie badania

BUAHAHAHHAHA.

K.Upek, no chlop ma problem kurna a ty tak ostro do niego.

8. Data: 2006-09-13 19:27:31

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Himera napisał:

> BUAHAHAHHAHA.
>
> K.Upek, no chlop ma problem kurna a ty tak ostro do niego.

Ludzie muszą ujżec prawde:P

9. Data: 2006-09-13 21:49:21

Od: "Jurq" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie muszą ujżec prawde:P
Hyba 'mószom ójżeć prafdem'

10. Data: 2006-09-13 22:03:18

Od: Romek_24 <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jurq napisał:

> Hyba 'mószom ójżeć prafdem'

www.apede.prv.pl

Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Rozruchanie
Alkohol a inteligencja
Tajne kursy prowadzone przez prezydenta USA