Potrzebuje kontaktu

11. Data: 2006-09-14 13:08:24

Temat: Re: Potrzebuje kontaktu
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

JSG napisał(a):
> Moje nerwy juz niewytrzymuja.
> Potrzebuje kontaktu

widziałem łądne, takie chyba z ebonitu w castoramje, bodajrze po 2,99
jedno i dwugniazdkowe

--
I'll tear your soul apart

12. Data: 2006-09-14 13:40:49

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Diabełson napisał:

> widziałem łądne, takie chyba z ebonitu w castoramje, bodajrze po 2,99
> jedno i dwugniazdkowe

a z bolcem ?? on potrzebuje z bolcem a najlepiej z dwoma !!

13. Data: 2006-09-14 23:27:22

Od: "ari" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JSG" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Moj nadajnik jest gleboko w jamie brzusznej. Lekarze nie chca sie podjac
> usuniecia i wmawiaja mi ze nic tam niema.

Żądaj wykonania prześwietlenia czy czegoś tam.

Jeśli na prześwietleniu wychodzi, że coś masz, zgłoś się do jednej z grup
ufologicznych. Na przykład tutaj:

www.ufo.internauci.pl

Jeśli tam nic nie ma - zgłoś się do psychiatryka.

>Po prostu boja sie zadzierac z aliensami

Zaręczam Ci, że nie.
Po prostu uważają Cię za psychicznego.
Co jest możliwe. Ale zrób tak, jak piszę.

pozdrowienia
ari

PS. Oszołomy z grupy - Diabelson, Upek: wypierdalać

14. Data: 2006-09-15 19:22:40

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

ari wrote::
> PS. Oszołomy z grupy - Diabelson, Upek: wypierdalać

ari, otwusz sie fkońtsu na otaczajoncom żeczywistoźdź
i nje bonć hermetycznom pałom

15. Data: 2006-09-15 19:26:44

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

ari napisał(a):

> [...]
>

> pozdrowienia
> ari
>
> PS. Oszołomy z grupy - Diabelson, Upek: wypierdalać

ty wypierdalaj, tatuś woła: ari, ari do nogi dzisiaj nie bedzie rokusa,
bo sam wpierdoliłem, ale tutaj masz troche płucek wieprzowych, lubisz
jak tak cuchna, prawda?
ty kurwo

16. Data: 2006-09-15 19:44:48

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

JSG wrote::
> Moj nadajnik jest gleboko w jamie brzusznej. Lekarze nie chca sie podjac
> usuniecia i wmawiaja mi ze nic tam niema. Po prostu boja sie zadzierac z
> aliensami

To jest dobre. Nadaje sie na trolimpiade.

> Musze sie pozbyc tego nadajnika.
> Probowalem kilka razy sam otworzyc sobie brzuch ale niestety nie udalo
> mi sie tego zrobic. Mdleje za kazdym razem jak zbyt gleboko przetne. Ja
> mam troche narzedzi chirurgicznych.Jak masz ten sam problem to moze
> zrobimy sobie ta operacje nawzajem. Ja juz dluzej nie moge zniesc tych
> kosmitow jak mnie ciagle biora na badania. Boje sie ze dzis w nocy znowu
> przyjad. ja jakos czesto czuje jak zbliza sie wizyta.

Ja myśle, że to nic strasznego, że masz ten nadajnik. Przynajmniej
zostanie po Tobie jakis ślad w logach UFOków. Zobacz, ludzie
zwierzetom też wszczepiają "rużne códa", żeby je namierzać.
Niby robią to dla ich dobra. Wiec moze i UFOki "chcom uhronić luckość"
przy Twojej pomocy.

A tak z ciekawości, to mi powiedz, skąd wiesz, że masz nadajnik,
skoro go nie widziałeś? A może to odbiornik?

Jak masz - to pokaż ;>

17. Data: 2006-09-15 20:50:57

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ari napisał:

> pozdrowienia
> ari
>
> PS. Oszołomy z grupy - Diabelson, Upek: wypierdalać

Nie upek tylko K.kupek

Ari powiedz mi ale tak szczeże, jak myslisz dlaczego twoja matka cie nie
kocha a ojciec tylko w nocy ??

18. Data: 2006-09-15 20:54:28

Od: Romek_24 <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik frędzel napisał:

> To jest dobre. Nadaje sie na trolimpiade.

słąbe bo entegie

> [...]
> przy Twojej pomocy.
>
> A tak z ciekawości, to mi powiedz, skąd wiesz, że masz nadajnik,
> skoro go nie widziałeś? A może to odbiornik?

no własnie

19. Data: 2006-09-15 20:55:59

Od: Romek_24 <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Romek_24 napisał:

> słąbe bo entegie

> no własnie
spoleczenstwo polskie powinno w koncu ujzec prawde w postaci nadajnika

20. Data: 2006-09-15 21:29:00

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

frędzel napisał(a):

> ari, otwusz sie fkońtsu na otaczajoncom żeczywistoźdź
> i nje bonć hermetycznom pałom
ari, wersja 1.0 beta

,. ..
o \.-./ o
( = )
.' `.
/ \

Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Rozruchanie
Alkohol a inteligencja
Tajne kursy prowadzone przez prezydenta USA