Potrzebuję pomysłu...

1. Data: 2004-06-01 08:40:58

Temat: Potrzebuję pomysłu...
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję pomysłu na potrawę na przyjęcie, która spełniałaby następujące
wymagania: najlepiej żeby była na ciepło, żeby dawała się zjeść bez pomocy
noża i widelca tzn. żeby można ją było wziąć do ręki i schrupać :-) i żeby
była łatwa w przygotowaniu (najlepiej coś do zapiekania w piekarniku).
Myślałam o zapiekanych parówkach z serem i boczkiem, ale może znajdzie się
jakiś bardziej oryginalny pomysł?
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-06-01 08:55:42

Temat: Re: Potrzebuję pomysłu...
Od: "sMOCZYCA" <smoczyca @NOSPAMgower.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> noża i widelca tzn. żeby można ją było wziąć do ręki i schrupać :-) i żeby
> była łatwa w przygotowaniu (najlepiej coś do zapiekania w piekarniku).
=======
może babeczki kruche nadziewane w taki sposób jak paszteciki i posypane z
wierchu serem - albo mini pizze kup do tego małe tacki kartonowe i z głowy a
i sycące - ewentualnie cebularze ---- przepisów nie mam w głowie ale pomysł
jest - użyj google to znajdzie jeśli coś ci pasuje
Anka

1. Data: 2004-06-01 09:19:59

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Medea wrote:
> [...]
> była łatwa w przygotowaniu (najlepiej coś do zapiekania w piekarniku).
> Myślałam o zapiekanych parówkach z serem i boczkiem, ale może znajdzie się

Może szparagi owinięte plastrem szynki i zapiekane w piekarniku? Do tego
moze jakiś dip do maczania.

tapta
GG:4082847
http://skocz.pl/natalka

1. Data: 2004-06-01 09:46:50

Od: "Nina" <n...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

może pitta?

Nina
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=185791

1. Data: 2004-06-01 11:08:25

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Medea napisał(a):
> [...]
> zapiekania w piekarniku). Myślałam o zapiekanych parówkach z serem i
> boczkiem, ale może znajdzie się jakiś bardziej oryginalny pomysł?
===
Brum, brum, łubu-dubu, brzdęk, jasna Aniela!
Mam! Toż to jest opis skrzydełek kolonela!

waldek
===

1. Data: 2004-06-01 11:17:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Medea" <e...@p...fm> wrote in message
> jakiś bardziej oryginalny pomysł?

nie wiem czy to orginalny pomysl, ale ja czesto robie
zapiekane kanapki. z bagietki, pocietej wedle uznania
na rozne dlugosci, (niekiedy uwywam chleb czosnkowy)
na to mala ilosc masla, wedlina, pomidory, papryka,
pieczarki (lub inne dodatki), posypuje startym serem zoltym
(w tym przyp tez czesto uzywam roznych serow, zeby bylo
kolorowiej i orginalnie w smaku) i do piekarnika kiedy juz wiem ze goscie cos chce
przekasic. niekiedy jeszcze polewam ketchupem.
Tutaj gdzie mieszkam, mozna tez kupic takie male przygotowane
pizze, ktore na "raz" zmieszcza sie w buzi. niekiedy w ramach
szybkiej imprezy je kupuje.

iwon(k)a

1. Data: 2004-06-01 12:05:52

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może paszteciki (z mięsem lub pieczarkami) lub krokiety
i do tego ciepły barszcz czerwony do popicia.
Albo gotowe paluch z ciasta francuskiego i barszczyk
Jeannette

1. Data: 2004-06-01 13:20:04

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Medea wrote:

> [...]
> była łatwa w przygotowaniu (najlepiej coś do zapiekania w piekarniku).
> Myślałam o zapiekanych parówkach z serem i boczkiem, ale może znajdzie się

Kiedys tu podawalam przepis na kurczaka w ciescie kokosowym (tez przy jakiejs
imprezie mialo byc) - poszukaj w guglu.

Th.

1. Data: 2004-06-01 14:55:35

Temat: Re: Potrzebuję pomysłu...-dziękuję wszystkim za podpowiedzi
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Najprawdopodobniej się zdecyduję na coś w
rodzaju minizapiekanek lub tostów, a jeśli znajdę chęć i czas, to być może
zrobię jakieś paszteciki. A teraz mi właśnie przyszło do głowy, że jest coś
takiego, jak samosy. Może ktoś podpowie mi jak to się robi? Taką rzecz też
można by jeść trzymając w ręce, ewentualnie polewając jakimś sosem.
Ewa

kalorie a przyrost wagi
Porównanie zmywarek - co polecacie ?
gdzieś kiedyś
jak najlepiej przyrządzić karasia?? i szczupaka
Marcepan i barwniki - gdzie w Krakowie???