Marcepan i barwniki - gdzie w Krakowie???

1. Data: 2004-05-31 12:46:12

Temat: Marcepan i barwniki - gdzie w Krakowie???
Od: "GosiaK" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Podpowiedzcie prosze, gdzie w Krakowie moge kupić pastę (czy masę)
marcepanową i barwniki spożywcze nadające sie do masy? Najbardziej
interesuje mnie kolor zielony, ale niebieski, czerwony i żółty tez się
przydadzą.
Od razu mówię, że w Carrefourre i w Tesco nie ma :o(
Pomóżcie proszę, bo sprawa pilna!
pozdrawiam cieplutko
MałGosiaK

1. Data: 2004-05-31 12:55:51

Temat: Re: Marcepan i barwniki - gdzie w Krakowie???
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 31 mai 2004 ŕ 14:46:12, GosiaK a écrit :

> Witam
> Podpowiedzcie prosze, gdzie w Krakowie moge kupić pastę (czy masę)
> marcepanową i barwniki spożywcze nadające sie do masy?

Mase marcepanowa mozesz sama zrobic jezeli masz zmielone migdaly,
cukier puder i troche soku z cytryny...

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-05-31 13:59:20

Od: "Darmond" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam ostatnio w intermarche w plazie i mieli barwniki spożywcze - różne
kolory, chyba się nadadzą.
Pozdrawiam
Patrycja

1. Data: 2004-06-01 09:50:02

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaK" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przydadzą.
> Od razu mówię, że w Carrefourre i w Tesco nie ma :o(

kiedyś był podobny wątek i ktoś zeznawał że na Kleparzu można kupić taki
marcepan - ale nie pamietam na którym (wydaje mi sie że na tym koło LOTu)
Dodo

zjadłabym coś dobrego...
Wymiana kuchni - problem z rurami
(OT) Odżywki