Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014

11. Data: 2013-07-11 14:32:43

Temat: Re: Potrzebuj? (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jul 2013 13:54:43 +0200, wolim napisał(a):

> Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej
> podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?
>
> Proponuję zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.

Dokładnie!
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

12. Data: 2013-07-11 17:49:55

Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
>
> Proszę o kontakt

Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
o paragonach, kartach itp.

--
Qlfon, Lublin

13. Data: 2013-07-12 10:01:16

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w

Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania
i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...

J.

14. Data: 2013-07-12 10:03:12

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

> Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej
> podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?

Może na podstawie warunków gwarancji, zamieszczonej na zgubionym egzemplarzu?

J.

15. Data: 2013-07-12 10:59:07

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:

> [...]
> gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
> numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?

Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)

Paweł

16. Data: 2013-07-12 11:35:56

Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 10:59, Paweł Muszyński pisze:

> Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)

Pewnie tak, ale od 10 minut cieszy mnie nowiutka G700s zamiast G700:)
Dzięki temu mam wysoki model myszy co niecałe dwa lata wymieniany na
nowy. Płacąc za pierwszą mysz ok. 4 lat temu niemałe pieniądze nawet mi
się nie śniło takie rozwiązanie.
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

17. Data: 2013-07-12 11:37:37

Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 10:01, Jan Koval pisze:

> [...]
> i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
> nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...

Koleś z serwisu dokładnie wiedział gdzie i kiedy była pierwsza mysz
kupiona. Logistykę mają zorganizowaną na 5:)Okazało się, że ta pierwsza
i ta którą dostałem gdy pierwsza padła były z tego samego tygodnia.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

18. Data: 2013-07-12 15:53:15

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 09:51, Marek Dyjor pisze:
więc nie satysfakcjinuje mnie to :(

> a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?

I tak serwis idzie na rękę, bo najczęstszą jest sentencja "karta
gwarancyjna ważna z dowodem zakupu"
Pozdr.

19. Data: 2013-07-12 23:05:15

Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
jak płaciłes kartą to paragon niepotrzebny tylko dowód zakupu czyli
wyciąg z karty

20. Data: 2013-07-13 13:04:26

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 lipca 2013 23:05:15 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
> jak p�aci�es kart� to paragon niepotrzebny tylko dow�d zakupu czyli
>
> wyci�g z karty

Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego produktu np

automat do chleba na 1 lub 2 pojemniki
Jaka myjka ciśnieniowa (karcher)
Podwójne ubezpieczenie mieszkania.
Cheap Nike Air Max 90 Shoes Air Max 90 Hyperfuse Shoes Air Max 90 VT Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com