Strona główna Grupy pl.rec.dom Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 12 Jul 2013 10:59:07 +0200
From: Paweł Muszyński <p...@b...org>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
Thunderbird/17.0.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
References: <51dd1d3d$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <51dfc565$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ip177.spnt.pl
X-Trace: 1373619557 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1224 213.155.168.177:49630
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:135784
Ukryj nagłówki

W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
>>
>> Proszę o kontakt
>
> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
> dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
> wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
> gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
> numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
> Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
> o paragonach, kartach itp.
>
>
Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)


Paweł

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
12.07 Qlfon
12.07 Qlfon
12.07 krak
12.07 Jawi
13.07 Kris
14.07 Ghost
14.07 Kris
17.07 dendix
17.07 m4rkiz
28.07 Jawi
29.07 cef
29.07 Jawi
29.07 cef
Prasa do oleju na użytek domowy
Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
jak dotrzeć do głowicy baterii
Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
Mleko w ekspresie
Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Do czego i jak wykorzystac 'odpad' wody z filtra RO w kuchni?
gazociag - niski srednie wysokie cisnienie
Jak podmienic halogenki na ledy?
Jakie zarówki E27?
Szafki do samodzielnego montazu
Piekarnik z mikrofalą 2w1
Roborock S5 MAX
Prowadnica nie prowadzi
Dlaczego faggoci są źli.
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
Zmierzch kreta?
is it live this group at news.icm.edu.pl
"Schabowe"
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Demokracja antyludowa?
Trzy łyki eko-logiki ?????
Jak Ursula ze szprycerami interesik zrobiła. ?
Naukowy dowód istnienia Boga.
Aktualizacja hasła dla Polski.
Kup pan elektryka ?