Data: 2013-07-12 11:37:37
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Qlfon <r...@l...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
W dniu 2013-07-12 10:01, Jan Koval pisze:
>
> Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
news:krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl...
>> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
>>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
>>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
>>>
>>> Proszę o kontakt
>>
>> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
>> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
>> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
>
> Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania
> i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
> nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...
>
> J.
>
Koleś z serwisu dokładnie wiedział gdzie i kiedy była pierwsza mysz
kupiona. Logistykę mają zorganizowaną na 5:)Okazało się, że ta pierwsza
i ta którą dostałem gdy pierwsza padła były z tego samego tygodnia.
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050
|