Data: 2013-07-12 10:59:07
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>
Pokaż wszystkie nagłówki
W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
>>
>> Proszę o kontakt
>
> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
> dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
> wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
> gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
> numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
> Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
> o paragonach, kartach itp.
>
>
Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)
Paweł
|