Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "Mr.FX" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Potrzeby i sentyment
Date: Sun, 11 Dec 2005 13:52:32 +0100
Organization: http://bezjajuff.ath.cx
Lines: 27
Message-ID: <1mdday3nf1ea5$.dlg@bridge.uss.enterprise.studiofx.biz>
References: <dngr3f$s8i$1@nemesis.news.tpi.pl>
<2...@N...onet.pl>
Reply-To: m...@w...pl
NNTP-Posting-Host: bridge.uss.enterprise.studiofx.biz
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nefryt.internetia.pl 1134305546 950 83.238.47.100 (11 Dec 2005 12:52:26 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Dec 2005 12:52:26 +0000 (UTC)
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-HomePage: http://bezjajuff.ath.cx
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.inwalidzi:46670
Ukryj nagłówki
>>Zastanawiam się też, czy nie dałoby się tego jako? poł+-czyć, tak
>> unowocze?nić konstrukcję, aby i potrzeby zaspokoić i symboliki nie zagubić?
>
> Smutne. Nigdy mi się nie spodoba zmiana na gorsze dokonana m. in.
> ze względu na mnie. :/ I nie rozumiem... Czy to by było coś złego,
> gdyby ON najwyżej jeździli tylko na dole piętrusów? Tam na dole
> też nie było miejsca na wózek, ale wystarczyłoby wyjąć jedno
> podwójne siedzenie...
> Poza tym normalne autobusy się ciągle produkuje, czy więc nie
> można wyprodukować piętrowych dostosowanych?
Co wy wypisujecie?? :/
Niskopodłogowe, dostępne dla osób niepełnosprawnych, autobusy piętrowe
produkuje się od lat i już dawno jeżdżą m.in. w Londynie! W całej sprawie
absolutnie nie chodzi o to, że niepełnosprawni nie mogą jeździć na górze
(co to za absurd w ogóle). Wycofany zostaje model Routemastera z lat
pięćdziesiątych! Był on zresztą wycofywany z kolejnych tras już od wielu
lat. Przerabianie wszystkich jeżdżących egzemplarzy tego modelu, aby były
dostępne dla np. wózków byłoby kompletnie bez sensu. Nowe autobusy,
poza tym, że są dostosowane dla niepełnosprawnych, mieszczą więcej
pasażerów, są bezpieczniejsze itd. Dla uczczenia kultowego modelu
pozostawiono go na kilku liniach, więc ta wizytówka Londynu będzie
istniała dalej, ale nie można chyba wymagać tego, aby miasto zatrzymało
się na zawsze w latach 50 ubiegłego wieku.
--
Mr.FX [ myryfykysy ]
|