Powiedzcie

1. Data: 2007-10-22 15:49:51

Temat: Powiedzcie
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy, o ktorej i gdzie bedzie spotkanie grupy w tym tygodniu?
W piatek wypierdalam na wschod i odwiedzam stolice na 2-3 dni
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

2. Data: 2007-10-22 19:40:46

Temat: Re: Powiedzcie
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> Kiedy, o ktorej i gdzie bedzie spotkanie grupy w tym tygodniu? W piatek
> wypierdalam na wschod i odwiedzam stolice na 2-3 dni

Kurwa, odpowie mi ktos, czy kobiety wziely sobie do serca tekst o tym, ze
kazda z nich zrobie jak spotkam?
No odpowiedzcie na zadane wyzej pytanie o spotkanie.

3. Data: 2007-10-22 19:52:25

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> Kurwa, odpowie mi ktos, czy kobiety wziely sobie do serca tekst o tym, ze
> kazda z nich zrobie jak spotkam?
> No odpowiedzcie na zadane wyzej pytanie o spotkanie.

Chciałam odpowiedziec, ale zapomniało mi się kiedy Ikselka ma ten ślub
- w piątek czy w sobotę? Bo spotkanie jest właśnie wtedy. :)

Poza tym Flyer dziś wszystko oficjalnie napisze.

- JaKasia

4. Data: 2007-10-22 19:53:17

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> [...]
> - w piątek czy w sobotę? Bo spotkanie jest właśnie wtedy. :)
>
> Poza tym Flyer dziś wszystko oficjalnie napisze.

W sobotę - ślub o 15-ej. Czyli jak dla mnie bezpiecznie byłoby o 17-ej,
ale przecież możecie zacząć wcześniej :-)
Właśnie miałam też spytać o szczególy czasowe spotkanka.

--
XL wiosenna

5. Data: 2007-10-22 19:56:22

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości
> Kiedy, o ktorej i gdzie bedzie spotkanie grupy w tym tygodniu? W piatek
> wypierdalam na wschod i odwiedzam stolice na 2-3 dni

Ja mieszkam od września w Krakowie.

Pozdrawiam
Vicky

6. Data: 2007-10-22 19:58:18

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Ja mieszkam od września w Krakowie.

Przyjedz do stolicy w weekend, co?
Ja bede.

7. Data: 2007-10-22 19:58:49

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Chciałam odpowiedziec, ale zapomniało mi się kiedy Ikselka ma ten ślub
> - w piątek czy w sobotę? Bo spotkanie jest właśnie wtedy. :)
>
> Poza tym Flyer dziś wszystko oficjalnie napisze.

Dobra, czekamy na Flya

8. Data: 2007-10-22 20:17:09

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyjedz do stolicy w weekend, co?
> Ja bede.

Nie dam rady - mam w weekend poprowadzić grupę...

Pozdrawiam
Vicky

9. Data: 2007-10-22 20:38:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka; <ffivh9$qhm$3@nemesis.news.tpi.pl> :

> W sobotę - ślub o 15-ej. Czyli jak dla mnie bezpiecznie byłoby o 17-ej,
> ale przecież możecie zacząć wcześniej :-)
> Właśnie miałam też spytać o szczególy czasowe spotkanka.

Może być i o 17, zaraz naniosę poprawkę. :)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

10. Data: 2007-10-22 20:40:25

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> Ikselka; <ffivh9$qhm$3@nemesis.news.tpi.pl> :

> Może być i o 17, zaraz naniosę poprawkę. :)
>
> Pozdrawiam
> Flyer

Dzięki. Trochę trudno byłoby mi czekać do 18ej - no i po spotkaniu musze
jeszcze dojechać do domu - te 3 godzinki :-)
Tzn i tak nie będę do radosnego końca spotkania - ale ze 2 godziny
pobędę :-)

--
XL wiosenna

Zacofancy.