Re: Pozdrawiam...

Data: 2009-04-28 16:23:04
Temat: Re: Pozdrawiam...
Od: i...@g...pl

On 27 Kwi, 09:34, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> Matko jedyna.....
> To teraz muszę szybko wyciąć jakiś nieziemski numer, żeby wszystkim kapcie
> pospadały. Żeby równowagę zachować.....
>
> Nie róbcie mi tak proszę..... M.

Czy dobrze rozumiana skromność polega na zaprzeczaniu oczywistościom?
- umiejętność przyjęcia z godnością i spokojem słusznego komplementu
to wielka zaleta, nie wada. Dlaczego wzbudziłam w Tobie te rozterki?
Nie jesteś (chyba) pewna swojej wartości, jak widzę, a to duży błąd.

> PS. Jedyne co mi przychodzi do głowy, żeby tak nawiązać do ogólnego tonu, to
> zamieszczenie swoich nagich zdjęć. Figa z makiem!

Figowy listek - chciałaś powiedzieć? To nagich fotek marna namiastka.
;-PPP