Re: Poznawanie Boga

191. Data: 2007-10-25 17:34:17

Temat: Re: Poznawanie Boga
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "meliana" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:mc0xhw13ztsg$.1ce0n5akdofst.dlg@40tude.net...

> raczej twierdze ze twoje spostrzezenia/interpretacje odnosnie mojej osoby
> wysnute na podstawie slow/tekstu sa bledne ;)

To i przyznać się do błędu potrafisz? ;)

> iii tam...cos zmyslasz ;)

no to zapytaj matematyków...

> masz z tym jakis problem? bo ja nie

ja nie ale ty jesteś kobietą...więc masz go -chcesz czy nie... ;P

> ale jej nie masz ;)

w twoim przekonaniu ;P

> w twoim swiecie mozesz byc przekonany ze ja masz, w koncu to twoj swiat i
> mozesz z nim zrobic co chcesz

o mój się nie martw
gorzej dla cię jeśli będziesz żyć w swoim
który nie będzie miał dobrego styku z innymi

> nie ze nie mozesz...tylko ze jej nie masz :D
> kumasz roznice?

a kumam że tak możesz sądzić ale widac ty nie
kumasz ze nie koniecznie twoje osądy są słuszne ;)

> to ty tak postrzegasz/interpretujesz

gorzej jeśli trafnie

> ja doskonale wiem z czego wynika moja zaczepnosc :), malo tego...akceptuje
> ja...i to z czego wynika ;)

tyle że nie samo poznanie źródła jest czasem najważniejsze
może być ważniejszy cel do którego zmierza...

> jak dobrze rozumiem...zaczepnosc kojarzy ci sie tylko z obrona?

jako narzędzie służące zdobywaniu zysków wbrew woli "przeciwnika"
stanowi rodzaj walki "o swoje" a to jest element obrony przez atak...

192. Data: 2007-10-27 19:24:56

Od: meliana <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Oct 2007 19:34:17 +0200, Sky napisał(a):

> ja nie ale ty jesteś kobietą...więc masz go -chcesz czy nie... ;P

tonacy brzytwy sie chwyta ;)

> w twoim przekonaniu ;P

w mojej pewnosci

> o mój się nie martw

dlaczego uwazasz ze mialabym sie martwic?

> a kumam że tak możesz sądzić ale widac ty nie
> kumasz ze nie koniecznie twoje osądy są słuszne ;)

w tej sprawie jestem pewna ze sa

> gorzej jeśli trafnie

jak sie ma twoje "jesli", "gdyby" itp do mojej pewnosci?

> tyle że nie samo poznanie źródła jest czasem najważniejsze
> może być ważniejszy cel do którego zmierza...

to tez jest jasne

> jako narzędzie służące zdobywaniu zysków wbrew woli "przeciwnika"

jakich konkretnie zyskow?

> stanowi rodzaj walki "o swoje" a to jest element obrony przez atak...

no to jest tak jak myslalam...masz waskie pojecie w tym temacie
kiedy poszerzysz (kiedys) swoj wglad w ludzki
umysl/mechanizmy/nature/swiadomosc moze zobaczysz inne zaleznosci

--
mel

... bo upadłe anioły noszą czarne skrzydła ...
są zatracone, osamotnione
czekają na nocy mrok ...
... nie kryj się ...
wyjdź z cienia i pokaż swoje skrzydła ...
pokaż swe oblicze - wojowniku ciemności ...

193. Data: 2007-10-28 18:16:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tonacy brzytwy sie chwyta ;)

Typowo kobiece...chwytać się chwytania się brzytwy

> w mojej pewnosci

..przekonaniu o pewności

> dlaczego uwazasz ze mialabym sie martwic?

ty nie masz [się martwić] a się martwisz
właśnie -ciekawe dlaczego?

> w tej sprawie jestem pewna ze sa

to uważaj bo każda pewność niepewna...

> jak sie ma twoje "jesli", "gdyby" itp do mojej pewnosci?

moze tak jak realizm do urojeń?

> to tez jest jasne

jasne są być może twoje wyobrażenia o nim
ale nie to jak ostatecznie skończysz...

> jakich konkretnie zyskow?

ponoć znasz ponoć swoje cele
a przecież nie zakładasz że ostatecznie stracisz

> no to jest tak jak myslalam...masz waskie pojecie w tym temacie
> kiedy poszerzysz (kiedys) swoj wglad w ludzki
> umysl/mechanizmy/nature/swiadomosc moze zobaczysz inne zaleznosci

zamiast martwić się [znowu?] moim oglądem proponuję urealnij swój...
a nie odlatuj w rejony jakich sama nie potrafisz -jak widać- ponazywać.
No chyba że się wysilisz i spróbujesz publicznie wyartykuować jakie
"poszerzenie" ci się roi...albo trzeba bedzie uznać że to tylko
goło-słowne-przepychanki-przechwałki ;)

194. Data: 2008-07-12 12:26:40

Temat: Poznawanie Boga
Od: "orion _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co naprawdę w tej sprawie uchwalił II Sobór Watykański?
Sobór uchwalił Dekret o ekumenizmie.
Dekret ten zachęca wyznawców Chrystusa, by podjęli wszelkie wysiłki, aby
usunąć słowa, znaki i czyny,
które nie odzwierciedlają sprawiedliwie i według prawdy sytuacji braci
odłączonych.
Chodzi o usunięcie wszystkiego co utrudnia wzajemne z nimi stosunki.

195. Data: 2008-07-13 08:52:06

Od: "orion _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim nie należy go przyjmować do domu.
Nawet nie należy go pozdrawiać.
Albowiem kto pozdrawia heretyka, staje się współuczestnikiem jego złych
czynów.

196. Data: 2008-12-08 18:06:27

Od: "centurion _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chrystus wydał samego siebie, aby Kościół uświęcić.

Okno
Re: _( )_ paradoks pustego
Pewien ciąg skojarzeń ;)
Spotkanie PSP