Re: Poznawanie Boga

51. Data: 2007-10-07 09:31:14

Temat: Re: Poznawanie Boga
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A która Ci się bardziej podobam?
> ;-P

OK, pomińmy to.

--
XL wiosenna

52. Data: 2007-10-07 09:33:57

Od: "...Zurwan _(iii i iii)_" <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Oct 2007 02:15:24 -0700, Fragile napisał(a):

> Dobrze to ujales. Moze ktos zrozumie, o co tak naprawde chodzi...Mam
> te nadzieje, poniewaz nie przestaje wierzyc w drugiego czlowieka...

Tak naprawdę chodzi o to, że mądrość tego świata
koncentruje się na skuteczności zdobywania
dóbr i przestrzeni życiowej dla siebie,
ewentualnie dla swojej rodziny czy stada,
ewentualnie plemienia, a przecież dobry Bog
jest Ojcem wszystkich ludzi, tak ?
Isnieje czy nie, idea-duch dobrego ojca
istnieje, od kiedy została objawiona
ludziom przez tego Żyda Jezusa.

Można się z nią zgadzać lub nie,
ale nie ma niczego innego, co
by mogło połączyć wszystkich
ludzi, a nawet wszystkie istoty
wszechświata w jedną rodzinę -
taki właśnie był zamysł Jezusa,
taką myśl odnalazł w sercu i taką
nam ogłosił, ufajac że nie mogła
od nikogo innego pochodzić, jak
tylko od dobrego Boga.

--
hej.brat !
kozio`l'ek mato`l'ek

53. Data: 2007-10-07 09:34:44

Od: "...Zurwan _(iii i iii)_" <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Oct 2007 11:25:15 +0200, Ikselka napisał(a):

> Raczej pobłażania.

:o)

--
hej.brat !
kozio`l'ek mato`l'ek

54. Data: 2007-10-07 09:35:17

Od: "...Zurwan _(iii i iii)_" <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Oct 2007 02:16:56 -0700, Fragile napisał(a):

> Znudzenie u _niektorych_ wynika z pogardy i pychy, niestety, brat :(

Dzieki, od dziś będę bardziej uważny. :o)

--
hej.brat !
kozio`l'ek mato`l'ek

55. Data: 2007-10-07 09:49:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A która Ci się bardziej podobam?
> ;-P

Ty kąpiesz się...... dla mnie...

56. Data: 2007-10-07 09:54:39

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Paź, 11:35, "...Zurwan _(iii i iii)_" <m...@j...new>
wrote:

> Dzieki, od dziś będę bardziej uważny. :o)

:))
[Przez _Ciebie_ nie przemawia pycha czy pogarda, przynajmniej ja
tego nie zauwazam :)]

--
Fragile

57. Data: 2007-10-07 09:58:24

Od: "...Zurwan _(iii i iii)_" <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Oct 2007 02:54:39 -0700, Fragile napisał(a):

> :))
> [Przez _Ciebie_ nie przemawia pycha czy pogarda, przynajmniej ja
> tego nie zauwazam :)]

:o)
No ale cza uważać, licho nie śpi,
a dyjabli nie plażują na Karaibach, tak ?

Dzięki za dodanie ducha...

--
hej.brat !
kozio`l'ek mato`l'ek

58. Data: 2007-10-07 10:07:35

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Paź, 11:33, "...Zurwan _(iii i iii)_" <m...@j...new>
wrote:

> Tak naprawdę chodzi o to, że mądrość tego świata
> koncentruje się na skuteczności zdobywania
> dóbr i przestrzeni życiowej dla siebie,
> ewentualnie dla swojej rodziny czy stada,
> ewentualnie plemienia,

Ano wlasnie. I tu, w moim mniemaniu, czlowiek popelnia 'malutki'
blad ;)

>a przecież dobry Bog
> [...]
Tak. Jak najbardziej.
Tyle, ze niektorzy ludzie chyba tego tak naprawde nie chca...
Chyba potrzebuja poczucia odrebnosci od innych.
Stad i pojecie rywalizacji, niestety.
Stad i w dalszej kolejnosci pojecie 'nic tak nas nie polaczy, jak
wspolni wrogowie' ;)
A nie o to chodzi Bogu...
Wbrew pozorom, to wszystko jest bardziej proste niz ludziom sie
wydaje.
To ludzie komplikuja sobie zycie...

> taki właśnie był zamysł Jezusa,
> taką myśl odnalazł w sercu i taką
> nam ogłosił, ufajac że nie mogła
> od nikogo innego pochodzić, jak
> tylko od dobrego Boga.

Tylko niektorym tak trudno to pojac...
A moze wygodniej im tego nie pojmowac,
nie zastanawiac sie nad tym,
odsuwac od siebie to, co najwazniejsze,
na korzysc tego, co daje chwilowe i przemijajace zadowolenie,
na korzyc tego, co w ICH mniemaniu daje szczescie...
Szkoda...

--
Fragile

59. Data: 2007-10-07 10:08:41

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Ty kąpiesz się...... dla mnie...

Już Ty tam swoje wiesz :-)

--
XL wiosenna

60. Data: 2007-10-07 10:10:59

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> :DDD
>>
> Hehe, ducha masz w sobie tyle, ile potrzeba, dodawac nie trzeba ;))
> Oby tylko jakis 'wampirek emocjonalny' nie zaczal podjadac ;)
>
> --
> Fragile

...albo mól empiryczny...

--