Re: Praca na stanowisku psychologa

Data: 2005-01-13 09:40:51
Temat: Re: Praca na stanowisku psychologa
Od: "Hubert " <h...@N...gazeta.pl>

tren R <p...@b...plasio> napisał(a):

> trochę :)

Interesuje mnie praca na stanowisku pracownika lub specjalisty ds.
personalnych. Czy wiesz czego oczekuje sie od ludzi, ktorzy chca pracowac na
tym stanowisku? Jak wyglada praca na tych stanowiskach?
Wiem, ze osoby te prowadza rekrutacje, zajmuja sie sprawami kadrowymi, czy
motywacja pracownikow, ale nie znam szczegolow i nie wiem jak to dokladnie
wyglada w praktyce. Chcialbym to jakos lepiej, wyrazniej zobaczyc, zeby
podczas rozmowy rekrutacyjnej wiedziec na czym stoje, miec wiecej pewnosci
siebie, przekonac ze moge byc potrzebny itd. Bardzo mnie ciekawi
organizacja, jak to wszystko funkcjonuje i jestem ciekawy sposobow wplywu na
to, by system taki harmonijnie sie rozwijal, byc osoba ktora dba o to. To
moze byc naprawde pasjonujace jak to sobie wyobrazam.

Pozdrawiam Hubert