Re: Pracodawca a ON

Data: 2006-08-28 15:09:28
Temat: Re: Pracodawca a ON
Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl>

> nie
> ---
> przegladajac posty grupy to widac ze chetni sa, ale do .....

a ja myślę, że wiele osób trochę wie albo nie do końca i dlatego się nie
wypowiadają, często czytam zapytania, na które nie mogę ze 100-u %
pewnościąo odpowiedzieć to nie odpowiadam wcale, ale są osoby co wiedzą
wtedy nawet cytują podstawę prawną takie odpowiedzi ofszem. Dezinforamcja
jest bardzo niedobra bo może doprowadzić do zaniechań...
pozdrawiam Wiesław