Prąd trójfazowy

1. Data: 2003-04-25 06:15:32

Temat: Prąd trójfazowy
Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie. Kupiłem domek rekreacyjny i zapomnialem zapytać
właściciela, a on wyjechał za granicę. Ale sprawdziłem i prawdopodobnie
jest tam prąd trójfazowy bo na wejściu jest zaplombowana puszka z trzema
bezpiecznikami a licznik jest na 220/380V.

Ale nie ma żadnego wyjścia na urządzenia siłowe. Moje pytanie brzmi, czy
to jakiś duży problem wyprowadzenia przewodów siły i czy można to zrobić
samemu?
O prądzie coś tam wiem i coś robiłem więc się nie zabiję :-)
Pozdrowienia

1. Data: 2003-04-25 06:33:52

Temat: Re: Prąd trójfazowy
Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janus, Pawel" <P...@d...com> wrote in message
er.domdata.depfa-it.com...
> [...]
> samemu?
> O prądzie coś tam wiem i coś robiłem więc się nie zabiję :-)

Po przeczytaniu twojego listu raczej bym odradzał samodzielne grzebanie w
skrzynce.

1. Data: 2003-04-25 12:03:16

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janus, Pawel" <P...@d...com> napisał w wiadomości
er.domdata.depfa-it.com.
..
> [...]
> samemu?
> O prądzie coś tam wiem i coś robiłem więc się nie zabiję :-)

Jesli zadajesz takie pytania to chyba nie powinienes sam grzebac

Zaslav

1. Data: 2003-04-25 12:38:26

Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> Po przeczytaniu twojego listu raczej bym odradzał samodzielne
> grzebanie w
> skrzynce.

:-)) Dzięki. Skorzystam z rady :-)

żel do zmywarek ?
Wieszanie szafek na listwie...
Głowice Danfossa, a grzejniki Kermi
Sosny czarne
Mały domek do wynajęcia (ok. W-wy) w cenie mieszkania !!!