żel do zmywarek ?

1. Data: 2003-04-24 23:48:06

Temat: żel do zmywarek ?
Od: "Natalia" <b...@i...p> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu ktoś na grupie podał taki swój miniranking produktów do
zmywania i na pierwszym miejscu postawił żel. Ja wtedy miałam duży zapas
proszku i nie kupiłam żelu. A teraz chciałam go wypróbować, ale nigdzie już
go nie widuję (nawet w sklepach, w których pamiętam, że był). Jak to z nim
jest ? Nie wycofali go przypadkiem ?

Natalia

1. Data: 2003-04-28 09:34:36

Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> jest ? Nie wycofali go przypadkiem ?

Nie sądzę. Z tego co pamiętam to to stosunkowo nowy produkt i jeszcze
kilka miesięcy temu go widziałem na półkach. Warto sprawdzić w dużych
hipermarketach. Tak poza tym to moja żona też stawia na GEL. Podobno
najlepszy. Z proszkiem zdarza się, że coś zostaje w pojemniczku w
zmywarce. Z tabletkami to samo. Gel jest zawsze do cna wylizany.
Pozdrowienia

Wieszanie szafek na listwie...
Głowice Danfossa, a grzejniki Kermi
Sosny czarne
Mały domek do wynajęcia (ok. W-wy) w cenie mieszkania !!!
Ile po gruncie?