Pralka ARDO nawalila :(

1. Data: 2004-05-22 20:36:59

Temat: Pralka ARDO nawalila :(
Od: "Janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tak calkowicie bo pierze ale nie osiaga nastawionej temperatury. Jezeli
bez spustu wody ponownie rozpoczne pranie - czyli wydluzam cykl prania w
dwojnasob - to woda ogrzewa sie do jakiejs tam temperatury. Moze ktos mial
cos podobnego by mi doradzic cos poza serwisem bo gwarancja skonczyla sie
juz niestety, a grosza szkoda.

--
(\o/) Pozdrawiam
/.\ jan~m

1. Data: 2004-05-23 08:28:58

Temat: Re: Pralka ARDO nawalila :(
Od: " zayebisty" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli oczekujesz jakiejś konkretnej odpowiedzi to musisz napisać jaką masz
pralke, czyli typ i nr fabryczny, lub date produkcji (ostatecznie date
zakupu). Typów pralek wyprodukowanych pod nazwą ardo są setki.

1. Data: 2004-05-23 12:25:06

Od: "Janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie tak calkowicie bo pierze ale nie osiaga nastawionej temperatury.
Jezeli[...]

Pralka A 500 zakupiona w lipcu1998 r

--
(\o/) Pozdrawiam
/.\ jan~m

1. Data: 2004-05-23 14:05:09

Od: " zayebisty" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta pralka sama z siebie za nic nie przyśpieszy, bo nie.
Może za dużo bierze wody i nie nadąża z zagrzaniem?,
a może nie te programy nastawiasz? Na 3 mozna do 90 stC,
na 4 do 60, a na przykład na 3 tylko do 40.
Spadek napięcia też może swoje robić.
Sprawdź termostat kręcąc pokrętłem temp. Ma klikać zgodnie
z temp. czujnika zamocowanym na dnie zbiornika.

1. Data: 2004-05-23 19:25:26

Od: "Janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spadek napięcia też może swoje robić.
> Sprawdź termostat kręcąc pokrętłem temp. Ma klikać zgodnie
> z temp. czujnika zamocowanym na dnie zbiornika.
[...]

spadek napiecia nie wchodzi w rachube, podobnie jak nastawianie programow bo
np na 4-ce przy nastawie temp. 50 C cieplota zaledwie jest wyczuwalna.
Rowniez wode nalewa tyle ile trzeba tzn prawie jej nie widac. Poniewaz
widoczne jest ze grzalka jest ok. to podejrzewam, ze mimo nie osiagniecia
nastawionej temp. programator przechodzi do nastepnych cykli prania - ale
dlaczego?

--
(\o/) Pozdrawiam
/.\ jan~m

1. Data: 2004-05-23 19:52:58

Od: "Janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem dodac ze czujnik klika. Wade o ktorej pisze zdiagnozowalem przy
programie 4-tym. Sprawdze jeszcze na gotowaniu czyli od 1 do 3

--
(\o/) Pozdrawiam
/.\ jan~m

1. Data: 2004-05-24 06:06:34

Od: " zayebisty" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym typie po nastawieniu na 4 programator wykonuje do pierwszego płukania
11 skokow po 5' i jeden (dwunasty) skok w czasie 2.5'.
Grzanie może odbywać max 45'(9 pierwszych skoków).
Proszę zwrócić uwagę, że w czasie 12 skoku (ząbek przed 6) pralka zanim
wyleje wodę schładza ją pobierając zimną, i dlatego nie da się sprawdzić
temp. prania mierząc wodę którą pralka wylewa.

1. Data: 2004-05-24 16:26:40

Od: "Janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyleje wodę schładza ją pobierając zimną, i dlatego nie da się sprawdzić
> temp. prania mierząc wodę którą pralka wylewa.

Uups to sie nie popisalem bo faktycznie pomiar temp robilem tylko podczas
wylewania wody. Dzisiaj testuje grzanie w programie 3 i jest wszystko ok.
Serdeczne dzieki za profesjonalne info.
--
(\o/) Pozdrawiam
/.\ jan~m

1. Data: 2004-05-25 10:17:17

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayebisty" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Proszę zwrócić uwagę, że w czasie 12 skoku (ząbek przed 6) pralka zanim
> wyleje wodę schładza ją pobierając zimną, i dlatego nie da się sprawdzić
> temp. prania mierząc wodę którą pralka wylewa.

Witam

A wiesz moze czemu tak sie dzieje? Mam Ardo S1000X i tak juz nie raz sie
zastanawialam czemu tak jest, tzn. nie wypuszcza wody o takiej temp. do
jakiej ja nagrzal. Chodzi moze o rury odplywowe????

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-05-25 10:27:58

Od: " " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tysia <t...@b...pl> napisał(a):

> A wiesz moze czemu tak sie dzieje? Mam Ardo S1000X i tak juz nie raz sie
> zastanawialam czemu tak jest, tzn. nie wypuszcza wody o takiej temp. do
> jakiej ja nagrzal. Chodzi moze o rury odplywowe????

Oczywiście o rury. ale w S1000 jest coś takiego, że na danych programach
pralka osiąga określone max. temp. Np. nastawiasz 4 i 60oC to i tak zagrzeje
tylko do 40. Takie zabezpieczenie przed ugotowaniem delikatnych ciuszków.

Zmywarka - zacieki podobne do rdzy
pralka z MediaMarkt
winda /sposób na napisy/
Odkurzacz piorący a wykładzina przyklejana
Mieszkanie